En un món laboral en constant evolució i cada vegada més competitiu, és essencial que les empreses es mantinguin a l’avantguarda per atraure, fidelitzar i desenvolupar el talent més prometedor de la Generació Z, una generació de nadius digitals que desafia les estratègies tradicionals de recursos humans. De fet, segons dades d'un estudi dut a terme per la Johns Hopkins University, el 2025, 3 de cada 10 treballadors ja seran de la Generació Z.
La jornada, organitzada per l'agència de comunicació Both i per Foment del Treball, disposarà de quatre taules rodones: Les Claus de la Generació Z, La Diversitat i Inclusió com a palanca d’atracció de talent, Propòsit i Sostenibilitat per impulsar l’engagement i L’Employer Branding: Estratègies i accions per connectar amb la Generació Z.
3 de cada 10 treballadors ja seran de la Generació Z
La primera, presentada per Cristina Salvador, fundadora de Both, iniciarà la trobada a les 9.30 h, amb la participació de Clara Gil, especialista en Diversitat, Cultura i Compromís de Recursos Humans a PepsiCo, Emili Serra, responsable de Comunicació de Persones d'HP i Laura Valldevilaramo, directora de Persones i Cultura organitzacional de TOUS.
Eva Blanco moderarà La Diversitat i Inclusió com a palanca d’atracció de talent, que disposarà de les ponències de Heidi Van De Woestyne, directora de Persones a Sanofi, Benjamin Heller, director de Diversitat i Inclusió a Seat i Begoña Domínguez, socia comercial de Persones i Comunicació a Adevinta.
A Propòsit i Sostenibilitat per impulsar l’engagement, Marcela Ospina moderarà una sessió protagonitzada per Ana Palencia, directora de Comunicació i Sostenibilitat a Unilever, Xavier Ribera, director de Comunicació, Relacions Institucionals i Sostenibilitat a BASF i Natalia Arizcuren, directora de Persones i Sostenibilitat a Ordesa. D'altra banda, la darrera ponència, moderada per Diana Puig, comptarà amb la participació de Laia Barrado, responsable de Talent a GAES, David Payeras, director de Persones a Mango i Albert Sanantón, director de Persones i Cultura organitzacional a Port Aventura.