• Empresa
  • Caprabo impulsa la seva proposta de digitalització i preveu assolir els 400 mil usuaris digitals

Caprabo impulsa la seva proposta de digitalització i preveu assolir els 400 mil usuaris digitals

La digitalització permet conèixer millor el client, personalitzar l’oferta i augmentar la capacitat d’estalvi

    Caprabo avança en la seva aposta per la digitalització | Cedida
    Caprabo avança en la seva aposta per la digitalització | Cedida
    Redacció VIA Empresa
    14 de Maig de 2025
    Act. 14 de Maig de 2025

    Caprabo avança en la seva aposta per la digitalització i preveu finalitzar aquest exercici amb 400 mil usuaris digitals, un augment del 33% respecte a l’exercici previ. Els usuaris digitals de Caprabo fan servir de manera regular alguna o diverses eines de digitalització de la companyia. Això inclou la web, l’app i el tiquet digital. L’aposta de Caprabo per la digitalització forma part de la seva estratègia per millorar la relació personalitzada amb el client, l’eficiència de les operacions i la sostenibilitat en els seus processos.

     

    El procés de digitalització de Caprabo, impulsat fa més d’una dècada amb el llançament de la primera app del sector, ha contribuït a conèixer millor les necessitats dels clients, i per tant ha permès a la companyia personalitzar l’oferta client a client i augmentar la seva capacitat d’estalvi. En aquest sentit, ha estat clau l’augment de l’ús de les diferents eines per gestionar les seves compres: la web, l’app i el tiquet digital.

    La meitat dels seus clients amb targeta, digitals 

    Actualment, prop d’un milió de persones fan servir la Targeta Club Caprabo i s’espera que a finals d’aquest exercici el 50% siguin digitals. Caprabo també preveu que l’ús del tiquet digital augmenti un 28% i assoleixi els 140 mil usuaris a final d’any.

     

    Caprabo preveu que l’ús del tiquet digital augmenti un 28% i assoleixi els 140 mil usuaris a final d’any

    Acumular estalvi

    Durant els mesos d’abril i maig, Caprabo ha activat la campanya Acumula Estalvi que incideix en els avantatges d’estalvi i personalització a través de la digitalització. El procés de digitalització permet disposar de tots els avantatges de pertànyer al Programa de Fidelització de Caprabo a través del mòbil i, de manera més destacada, ampliar la capacitat d’estalvi en la compra diària al supermercat i també a Capraboacasa.

    App pionera al mercat

    Caprabo va llançar l’app l’any 2013. És una de les més ben valorades del sector, situada als markets d’IOS i Apple amb una nota de fins a 4,7. És una app completament personalitzada per a cada client i vinculada a la informació de la Targeta Club Caprabo.

    Entre les gestions que es poden realitzar amb l’app de Caprabo destaca l’activació de cupons exclusius, que són d’ús immediat i permeten maximitzar l’estalvi al supermercat; conèixer les ofertes disponibles en cada moment; tenir les dades de targeta; saber l’estalvi acumulat en euros, disposar del tiquet de compra; geolocalització dels supermercats Caprabo; editar les mateixes llistes de la compra al mateix temps que compartir-les, scanner de productes, fer llistes de compra i planificar menús. També és possible accedir a descomptes i avantatges d’altres operadors vinculats al Programa de Fidelització de Caprabo.

    Tiquet digital

    Caprabo va introduir el tiquet digital per a les compres als seus supermercats l’any 2022. La iniciativa redunda en la millora de l’experiència de compra del client. Amb el tiquet digital, el client estalvia temps d’espera a la caixa, té la informació disponible de la seva compra en tot moment. El client passa la seva targeta a la caixa i automàticament el tiquet es carrega a l’app.

    El tiquet digital està disponible a l’app de Caprabo i és el mateix client el que té l’opció d’activar-lo. Per a això, únicament ha de disposar de la Targeta del Club Caprabo i ser usuari de l’app. En reduir l’ús de paper Caprabo contribueix activament a la protecció del medi ambient, alhora que garanteix una experiència de compra més sostenible per als seus clients. Caprabo emet 45 milions de tiquets a l’any.