• Empresa
  • Carrefour i la campanya d'estiu: més de 1.600 nous llocs de treball

Carrefour i la campanya d'estiu: més de 1.600 nous llocs de treball

La cadena de supermercats francesa contractarà un 8% més de personal amb feines relacionades amb l'atenció directa al client

La cadena de supermercats Carrefour | ACN
La cadena de supermercats Carrefour | ACN
Redacción VIA Empresa
Barcelona
01 de Juny de 2023

La cadena de supermercats Carrefour contractarà aquest estiu a Catalunya a més de 1.600 persones, la qual cosa suposa un 8% més que l'any anterior. En aquests moments, la companyia té una plantilla més de 8.500 treballadors a l'Estat. L'objectiu de la campanya és reforçar les feines relacionades amb l'atenció directa al client. Així doncs, les noves contractacions es realitzen especialment en línia de caixes, taulells i punts de venda assistida de productes frescos, reposició, comerç en línia o tecnologia, entre altres. Entre els contractats, predominen els joves demandants de primera ocupació i estudiants.

 

La cadena francesa, que va tancar l'any passat amb unes vendes totals a Espanya d'11.498 milions d'euros, un 9,8% més que el 2021, i un creixement del 5,4% en vendes a superfície comparable, llança amb aquest anunci l'oferta més gran d'ocupació estival de la gran distribució del nostre país. A més a més, les plantilles seran reforçades especialment a les zones que tenen més increment de visites durant l'estiu, a part de Catalunya com ara Andalusia, Comunitat Valenciana, illes Balears i Canàries, Madrid i Múrcia.

Carrefour continua sent el segon supermercat per quota de mercat a Espanya amb un 10%, molt per darrere del líder

Els 3 primers mesos de l'any han estat força bons per a Carrefour. La cadena francesa ha aconseguit un gran resultat econòmic aquest primer trimestre, tot i que la inflació continua pressionant els preus dels productes i els consumidors cada vegada miren més les cistelles. Durant el primer trimestre, el grup francès ha obtingut uns ingressos de 22.071 milions d'euros, fet que suposa un 12,3% més que durant el mateix període del 2022, quan va registrar 19.539 milions. A més, Carrefour destaca l'augment de les vendes a la seva marca pròpia, creixent més d'un 35% entre gener i març.

 

Finalment, Carrefour continua sent el segon supermercat per quota de mercat a Espanya amb un 10%, molt per darrere del líder, Mercadona, que compta amb més d'un 25% de quota. Això també es reflecteix en els seus comptes, ja que la valenciana va tancar el 2022 amb una facturació per sobre dels 30.000 milions d'euros.