Carrefour i la campanya d'estiu: més de 1.600 nous llocs de treball

La cadena de supermercats francesa contractarà un 8% més de personal amb feines relacionades amb l'atenció directa al client

La cadena de supermercats Carrefour | ACN La cadena de supermercats Carrefour | ACN

La cadena de supermercats Carrefour contractarà aquest estiu a Catalunya a més de 1.600 persones, la qual cosa suposa un 8% més que l'any anterior. En aquests moments, la companyia té una plantilla més de 8.500 treballadors a l'Estat. L'objectiu de la campanya és reforçar les feines relacionades amb l'atenció directa al client. Així doncs, les noves contractacions es realitzen especialment en línia de caixes, taulells i punts de venda assistida de productes frescos, reposició, comerç en línia o tecnologia, entre altres. Entre els contractats, predominen els joves demandants de primera ocupació i estudiants.

La cadena francesa, que va tancar l'any passat amb unes vendes totals a Espanya d'11.498 milions d'euros, un 9,8% més que el 2021, i un creixement del 5,4% en vendes a superfície comparable, llança amb aquest anunci l'oferta més gran d'ocupació estival de la gran distribució del nostre país. A més a més, les plantilles seran reforçades especialment a les zones que tenen més increment de visites durant l'estiu, a part de Catalunya com ara Andalusia, Comunitat Valenciana, illes Balears i Canàries, Madrid i Múrcia.

Carrefour continua sent el segon supermercat per quota de mercat a Espanya amb un 10%, molt per darrere del líder

Els 3 primers mesos de l'any han estat força bons per a Carrefour. La cadena francesa ha aconseguit un gran resultat econòmic aquest primer trimestre, tot i que la inflació continua pressionant els preus dels productes i els consumidors cada vegada miren més les cistelles. Durant el primer trimestre, el grup francès ha obtingut uns ingressos de 22.071 milions d'euros, fet que suposa un 12,3% més que durant el mateix període del 2022, quan va registrar 19.539 milions. A més, Carrefour destaca l'augment de les vendes a la seva marca pròpia, creixent més d'un 35% entre gener i març.

Finalment, Carrefour continua sent el segon supermercat per quota de mercat a Espanya amb un 10%, molt per darrere del líder, Mercadona, que compta amb més d'un 25% de quota. Això també es reflecteix en els seus comptes, ja que la valenciana va tancar el 2022 amb una facturació per sobre dels 30.000 milions d'euros.

Més informació
Carrefour aixecarà un centre comercial a Terrassa i un a Lleida
Glovo s'alia amb Carrefour i oferirà comandes a domicili en 30 minuts
Avui et destaquem
El més llegit