• Empresa
  • Coca-Cola EP augmenta els ingressos un 3,3% els primers nou mesos de l’any, fins a 15.684 milions

Coca-Cola EP augmenta els ingressos un 3,3% els primers nou mesos de l’any, fins a 15.684 milions

El mercat de la península Ibérica replica la mateixa xifra de negoci que el 2024, amb 2.610 milions d’euros

Lineal de Coca-Cola a la planta de Martorelles | Albert Segura (ACN)
Lineal de Coca-Cola a la planta de Martorelles | Albert Segura (ACN)
Redacció VIA Empresa | ACN
06 de Novembre de 2025 - 08:15

Coca-Cola Europacific Partners va incrementar els ingressos un 3,3% entre gener i setembre d’enguany en comparació amb el mateix període del 2024, fins a 15.684 milions d’euros, segons ha informat aquest dimecres a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Si només es té en compte el tercer trimestre, l’embotelladora de la marca va ingressar un 1% més, fins a 5.410 milions. El mercat d’Ibèria, que concentra Portugal, Espanya i Andorra, va obtenir els mateixos ingressos fins al setembre que en els nou primers mesos de l’any passat, 2.620 milions. La companyia precisa que “el lleuger creixement” al país lusità “va compensar la lleu caiguda” registrada a l’estat espanyol. 

 

L’embotelladora de la marca va incrementar els ingressos un 1%, fins als 5.410 milions d’euros en el tercer trimestre

En canvi, entre juliol i setembre els ingressos a l’àrea de la península Ibèrica van repuntar un 1,3%, situant-se en 1.065 milions. Els ingressos del negoci d’Europa van representar el 75% del total de l’empresa fundada per Sol Daurella fins al setembre, amb 11.665 milions (+3,1%). El conseller delegat de Coca-Cola Europacific Partners, Damian Gammell, destaca el creixement al continent “en un context de menor demanda” dels consumidors. 

Fuze Tea guanya terreny a la península

L’embotelladora remarca el lideratge consolidat de la beguda Fuze Tea a la península Ibèrica, mentre “la transició de Nestea avança millor del previst”, després que a finals del 2024 es trenqués l’acord entre la multinacional nord-americana i Nestlé per explotar el producte Nestea.   

 

Gammell subratlla que “malgrat l’entorn econòmic global continua sent incert”, la firma demostra “resiliència operant en categories atractives i en expansió”. En aquest sentit, el conseller delegat avança “plans ambiciosos” per aquest 2025 i a mitjà termini.