Codorniu renova l'ecommerce' per incrementar les vendes en línia un 40%

La firma cavista supera cada any el milió d’euros de facturació a través d'internet

El Grup Codorníu Raventós té més de 460 anys d'experiència El Grup Codorníu Raventós té més de 460 anys d'experiència

El grup Codorniu Raventós ha renovat el sistema de venda online amb una nova botiga virtual “més atractiva, moderna i ràpida”, segons ha anunciat la companyia, que s’ha proposat incrementar un 40% la facturació a través d’internet en un termini de dos anys.

La firma cavista recorda que va iniciar el servei d'ecommerce l’any 2012 amb un portal que l’ha dut a superar el milió d’euros en facturació anual i a vendre els seus productes a 24 països. Codorniu destaca l’aposta pel nou portal digital per l’auge registrat en el sector pel que fa a les vendes a través d’internet, amb increments anuals que freguen el 60% segons estudis especialitzats.

L'ecommerce ja està actiu des d'aquest agost amb un catàleg més complet i accessible per a l'usuari i amb més opcions de compra, com la possibilitat de personalitzar les ampolles i filtrar les cerques.

Més informació
Codorníu queda en mans americanes
Els Raventós no volen perdre el control de Codorníu però continuen buscant un soci minoritari
Un fons d’inversió nord-americà vol controlar Codorníu
Avui et destaquem
El més llegit