Dormity obrirà sis noves botigues en 2018

La companyia tancarà el 2017 amb una xarxa de 50 establiments i unes vendes de 33 milions d'euros, un 10% més

El fundador i director general de Dormity, David Sánchez El fundador i director general de Dormity, David Sánchez

La cadena de botigues de matalassos Dormity preveu obrir sis locals, a un ritme d'un establiment cada dos mesos, aquest 2018, un exercici en el qual estima aconseguir una xifra de negoci de 35 milions d'euros gràcies a aquestes noves obertures i l'impuls de la venda online.

En una entrevista, el fundador i director general de Dormity, David Sánchez, ha explicat que al gener la cadena obrirà una tenda a Igualada (Barcelona), a la qual seguirà un altre local al barri barceloní de Sants al març, i durant la resta de l'any se sumaran quatre obertures més que es repartiran entre Catalunya i el País Basc.

Actualment Dormity compta amb una xarxa de 50 establiments, dels quals 44 se situen a Catalunya, quatre al País Basc i dos a Andorra, i preveu finalitzar aquest exercici 2017 amb unes vendes de 33 milions d'euros, un 10% més respecte als 30 milions d'euros registrats en 2016.

100 botigues el 2010 

En aquesta línia, la companyia manté el seu objectiu d'aconseguir el centenar de punts de venda en 2020: "El nostre model continua sent la taca d'oli. Volem acabar de consolidar-nos a Catalunya i País Basc, i endinsar-nos en altres comunitats, com Madrid, quan sigui possible".

Cada obertura suposa una mitjana d'inversió d'uns 200.000 euros i genera entre un i dos llocs de treball, i tots els centres Dormity, que és el primer operador del sector a Catalunya tant per volum com per nombre d'establiments i està entre els sis primers a escala nacional, són propis: "Ens agrada controlar tot el procés".

Sánchez: "Volem acabar de consolidar-nos a Catalunya i País Basc"  


De moment, la companyia manté aparcat fins al cap de 2020 els seus plans d'internacionalització i que se centraven principalment a desembarcar a París (França).

Dormity, amb una plantilla de 186 treballadors, també compta amb una planta a Rubí (Barcelona), en la qual es fabriquen 200 matalassos diaris en un sol torn, i en 2016 va començar a impulsar la venda dels seus sistemes de descans en el segment hoteler.

Més informació
Dormity tanca l'any amb una facturació de 30 milions d'euros
Els Premis Cambra premien les empreses que "miren endavant"
Dormity, el matalàs és més que un moble
Avui et destaquem
El més llegit