
Les empreses catalanes Vega Energy Technologies i Acebsa, conductors esmaltats i vernissos han aconseguit més de tres milions d’euros del PERTE VEC III, que està dotat amb un global de 90,2 milions. La primera companyia, amb seu a Barberà del Vallès, ha rebut 1.164.475 i la segona, establerta a Riudellots de la Selva, ha sumat 1.853.676,14 com a préstec i 205.964 en concepte de subvenció.
Precisament, el negoci de les comarques gironines ha rebut aquestes ajudes després que s’hagin acceptat les al·legacions i ha permès que un total de sis projectes hagin rebut finançament, quan inicialment havien quedat fora.
Les empreses catalanes Vega Energy Technologies i Acebsa, conductors esmaltats i vernissos han aconseguit més de tres milions d’euros
La tercera convocatòria del PERTE VEC a la secció de la cadena de valor ha repartit diners a 13 empreses (set en un primer moment i sis més després de les al·legacions) i el gran gruix, el 65% (58,4 milions d’euros), s’han adjudicat a les plantes de Renault de Palència i Valladolid.