EasyJet ha anunciat que crearà un hub digital a Barcelona per desenvolupar innovacions que millorin l'experiència dels clients, l'eficiència i que contribueixin a un “transport més fàcil i assequible”. Les noves instal·lacions se situaran al 22@ i es posaran en marxa pròximament, ja que la companyia obrirà aquest dimecres el procés de contractació dels professionals que treballaran en aquest centre tecnològic, amb l'objectiu d'incorporar 30 professionals i aconseguir que el centre comenci a operar per al febrer vinent.
El director general d'easyJet per al sud d'Europa, Javier Gándara, ha explicat en roda de premsa aquest dimarts que la companyia s'ha decantat per Barcelona per instal·lar aquest centre perquè compleix la majoria dels requisits que necessitaven. Així, es tracta d'una ciutat principal europea on hi ha facilitat per atraure talent, ja que és “atractiva per a gent de tota Europa”. A més, també ha destacat la possibilitat d'establir-se al 22@, “un focus d'innovació molt important” que permetrà que “les coses es retroalimentin les unes a les altres”.
EasyJet ja disposa d'instal·lacions tecnològiques a la seva seu central de Londres-Luton. Segons ha explicat Gándara, l'objectiu d'aquestes noves instal·lacions és reemplaçar les existents, recol·locant els treballadors que ara mateix exerceixen les activitats.