eCooltra, premiada per la seva innovadora estratègia digital

El servei de ‘motosharing’ rep el guardó de la XXIII edició dels Premis del Dia d’Internet

Imatge de l'acte d'entrega de premis | Cedida Imatge de l'acte d'entrega de premis | Cedida

eCooltra, el servei de motosharing líder a Europa, ha rebut aquesta setmana el Premi d’Internet 2018 de la Fundació Telefònica per la seva estratègia digital basada en el seu innovador concepte de mobilitat sostenible.

El jurat, que ha seleccionat a l’empresa després que les votacions populars la posicionessin com una de les preferides juntament amb Gallina Blanca i Seur, ha valorat tant la presència web de la companyia com la seva estratègia a xarxes socials i altres plataformes digitals.

“Utilitzem canals online perquè el nostre target està allà. Tenim un producte molt enfocat a un públic millennial, que passa bona part del seu temps a les xarxes socials i a Internet, i per això la nostra estratègia és 100% online”, ha assenyalat la responsable de comunicació del Grup Cooltra, Almudena Muñoz.

eCooltra, que aquest mes de maig compleix els seus dos primers anys de vida, ha aconseguit assolir els 300.000 usuaris en les cinc ciutats on està present: Barcelona, Madrid,  Lisboa, Roma i Milà. L’empresa preveu arribar als 500.000 usuaris abans de finalitzar l’any.

Més informació
Cooltra premiada pel seu concepte de mobilitat sostenible
eCooltra arribarà a les 3.000 motos a finals d'any
Lloguer de motos elèctriques per minuts
Avui et destaquem
El més llegit