eDreams ha perdut 1,2 milions d'euros en el primer trimestre del seu any fiscal 2025, que va finalitzar el 30 de juny. La xifra contrasta amb els 4,1 milions de guanys del mateix període de l'any passat i la companyia l'atribueix a l'evolució dels ingressos i la despesa, segons ha informat la companyia en un comunicat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
L'ebitda d'eDreams ha baixat fins als 18,8 milions, enfront dels 25 milions de l'exercici anterior
La facturació ha augmentat un 2%, fins als 160 milions; i l'ebitda ha baixat fins als 18,8 milions, enfront dels 25 milions de l'exercici anterior. L'agència de viatges en línia ha augmentat un 32% interanual el nombre de clients del canal de subscripció Prime fins a superar els 6,2 milions i preveu un augment d'almenys un milió més durant l'any fiscal.
"Hem iniciat el nostre any fiscal amb un primer trimestre excel·lent, caracteritzat per una rendibilitat a l'alça, una expansió significativa de la nostra base d'abonats i una notable millora dels marges", ha valorat el conseller delegat d'eDreams, DanaDunne, en un comunicat. El resultat net ajustat s'ha situat en els 2,6 milions d'euros i, segons la companyia, "reflecteix millor" el rendiment operatiu real del negoci.
De cara a finals d'aquest any fiscal, eDreams preveu complir amb els objectius de 7,25 milions de subscriptors Prime i un ebitda cash d'almenys 180 milions d'euros.