L'empresa catalana Didit ha expandit la seva presència a l'Amèrica Llatina després de tancar nous acords a l'Argentina, l'Uruguai i Colòmbia. La companyia es dedica a oferir solucions basades en la intel·ligència artificial per a la verificació immediata d'identitat a empreses com entitats bancàries, asseguradores o consultories. Arran dels nous acords, ha ampliat la seva cartera de clients per sobre dels 4.000 i un 40% dels quals se situen a l'Amèrica Llatina. De fet, juntament amb Acció la companyia està preparant tres noves missions comercials al continent americà.
La companyia es dedica a oferir solucions basades en la intel·ligència artificial per a la verificació immediata d'identitat a empreses
Concretament, l'empresa ha estat present al Tech Crunch de San Francisco, farà una segona missió al Brasil i, finalment, una tercera a l'Argentina, el Paraguai, l'Uruguai i Xile. A banda de l'Amèrica Llatina, la companyia reparteix la seva facturació en un 20% tant als Estats Units com a Europa, així com un 10% tant a l’Àsia com a l’Àfrica.
Didit ofereix als seus clients una dotzena de solucions basades en intel·ligència artificial que permeten una verificació immediata de la identitat dels usuaris. Aquestes van des de la recopilació mitjançant la imatge dels documents d’identitat, fins als autovídeos (video selfies) o la comprovació AML (anti money laundering).