
28
de Desembre
de
2016
Act.
28
de Desembre
de
2016
Aquest dimecres ens hem llevat amb la notícia que el Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya es trasllada a Girona. Ho ha anunciat el mateix Carles Puigdemont en un post a Facebook que ha fet comprovar a tothom la data al calendari. Sí, és 28 de desembre, dia dels Sants Innocents i jornada on moltes "informacions" s'han d'agafar amb pinces.
Les tradicionals innocentades, que abans buscàvem als diaris de paper, ara s'han traslladat en massa a les xarxes socials. Les empreses, àvides de captar l'atenció del seu target, també ho aprofiten i donen via lliure a la imaginació. Amb més o menys gràcia, són diverses les que anuncien novetats sorprenents. Això sí, tal com avisaven els advocats de Delvy, cal anar amb compte de no passar-se de la ratlla...
Un canvi de nomenclatura?
I és que a vegades el que comença com una broma es pot acabar complicant. Que li ho diguin a Burger King, que anunciava dimarts l'adaptació del nom de la marca a Espanya, afegint una "u" per passar a dir-se, presumptament, "Burguer King". El fet d'avançar un dia la innocentada ha provocat més d'una confusió, tot i l'evident comicitat del seu comunicat. "Després de llargs anys apareixent la marca mal escrita en mitjans, suports i xarxes i intentant conscienciar el consumidor sobre la forma correcta d'escriure-la, BURGUER KING ha decidit donar-li la volta a la situació i ser qui faci el canvi. A partir d'ara, el naming de la cadena s'escriurà tal i com es pronuncia", expliquen amb ironia.
A menjar i beure
Si fa un any Damm anunciava per aquestes dates un nou envàs amb forma de porró, enguany ens ha sorprès amb la proposta de cervesa servida amb un accessori de sifó. Per desengany d'algun amant cerveser despistat, la mateixa empresa ha hagut de recordar que la proposta s'emmarca en el 28 de desembre...
I mentre uns anuncien nous envasos... a la competència exploren nous nínxols de mercat. O això és el que es pot intuir en el que ha mostrat Moritz a través de Twitter. La històrica cervesera assegura que ben aviat posarà en marxa un servei de pizzes alsacianes a domicili, les Luigi Moritz.
Seguim amb les begudes alcohòliques. O no? La marca Ron Barceló anuncia aquest dimecres una nova gamma de rom 0%. Una notícia tan sorprenent com la que ha publicat Cervesa del Montseny al seu web. La cervesera artesana ha presentat Miquel Calçada com a nova imatge de la marca per celebrar el seu 10è aniversari durant el 2017.
On no han anunciat cap nou producte és a Espinaler. Això sí, han sorprès els seus seguidors compartint una presumpta visita molt especial a la seva taverna de Vilassar de Mar. Tal com hem pogut veure al seu perfil de Twitter, sembla que Leo Messi no ha pogut resistir-se als encants del seu vermut.
Les tradicionals innocentades, que abans buscàvem als diaris de paper, ara s'han traslladat en massa a les xarxes socials. Les empreses, àvides de captar l'atenció del seu target, també ho aprofiten i donen via lliure a la imaginació. Amb més o menys gràcia, són diverses les que anuncien novetats sorprenents. Això sí, tal com avisaven els advocats de Delvy, cal anar amb compte de no passar-se de la ratlla...
¿Dudas sobre la legalidad de tus #inocentadas? Contacta con nosotros, ¡en Delvy te asesoramos! ✌️
— Delvy (@Delvy_Asesores) 28 de desembre de 2016
Un canvi de nomenclatura?
I és que a vegades el que comença com una broma es pot acabar complicant. Que li ho diguin a Burger King, que anunciava dimarts l'adaptació del nom de la marca a Espanya, afegint una "u" per passar a dir-se, presumptament, "Burguer King". El fet d'avançar un dia la innocentada ha provocat més d'una confusió, tot i l'evident comicitat del seu comunicat. "Després de llargs anys apareixent la marca mal escrita en mitjans, suports i xarxes i intentant conscienciar el consumidor sobre la forma correcta d'escriure-la, BURGUER KING ha decidit donar-li la volta a la situació i ser qui faci el canvi. A partir d'ara, el naming de la cadena s'escriurà tal i com es pronuncia", expliquen amb ironia.
A menjar i beure
Si fa un any Damm anunciava per aquestes dates un nou envàs amb forma de porró, enguany ens ha sorprès amb la proposta de cervesa servida amb un accessori de sifó. Per desengany d'algun amant cerveser despistat, la mateixa empresa ha hagut de recordar que la proposta s'emmarca en el 28 de desembre...
Ja és aquí el nostre nou sifó d'edició limitada, perquè puguis tirar les canyes d'Estrella com un expert siguis on siguis! pic.twitter.com/7dSIVLkpAt
— Estrella Damm Cat (@EstrellaDammCat) 28 de desembre de 2016
I mentre uns anuncien nous envasos... a la competència exploren nous nínxols de mercat. O això és el que es pot intuir en el que ha mostrat Moritz a través de Twitter. La històrica cervesera assegura que ben aviat posarà en marxa un servei de pizzes alsacianes a domicili, les Luigi Moritz.
En un dia tan especial anunciem un nou servei: Louigi Moritz, l'autèntica pizza alsaciana a domicili. Molt aviat us donarem més detalls! pic.twitter.com/7DpZGuMXw2
— Moritz Barcelona (@MoritzBarcelona) 28 de desembre de 2016
Seguim amb les begudes alcohòliques. O no? La marca Ron Barceló anuncia aquest dimecres una nova gamma de rom 0%. Una notícia tan sorprenent com la que ha publicat Cervesa del Montseny al seu web. La cervesera artesana ha presentat Miquel Calçada com a nova imatge de la marca per celebrar el seu 10è aniversari durant el 2017.
On no han anunciat cap nou producte és a Espinaler. Això sí, han sorprès els seus seguidors compartint una presumpta visita molt especial a la seva taverna de Vilassar de Mar. Tal com hem pogut veure al seu perfil de Twitter, sembla que Leo Messi no ha pogut resistir-se als encants del seu vermut.
Si Leo Messi encara ens podia sorprendre...ho acaba de fer!