La indústria de l'esport vol competir al mercat internacional

Cinc empreses catalanes de l'esport viatjaran als Estats Units en una missió organitzada per l'Indescat per posar-se en contacte amb la indústria de l'esport ‘outdoors’

Els Estats Units és un mercat interessant per a empreses d’arreu del món del sector de l’esport a l’aire lliure Els Estats Units és un mercat interessant per a empreses d’arreu del món del sector de l’esport a l’aire lliure

Indescat organitza, dins del projecte EU4SportsClusters Alliance, una missió als Estats Units el mes de setembre amb l'objectiu de promoure oportunitats de negoci per a empreses i entitats de l'esport a l'aire lliure internacionalment. Es preveu que hi participin una vintena de representants d'entre 15 i 18 empreses i organitzacions europees, entre les quals hi ha les catalanes Skitude, Mat group, el Patronat de Turisme Girona Costa Brava, CompeGPS i Locura Digital (Bestial Wolf).

Coincidint amb Interbike, la fira de ciclisme més important del món que se celebra a la capital de Nevada (Estats Units), la delegació d'Indescat viatjarà al continent americà entre els dies 16 i 23 de setembre. Als Estats Units, la indústria de l'outdoor genera 887 bilions de dòlars anuals en despesa feta per consumidors, genera 7,6 milions de llocs de feina i 65,3 bilions d'ingressos per a impostos federals.

A banda de la visita a la fira, la missió també inclourà un study tour, entrevistes bilaterals amb empreses locals i un servei de seguiment posterior al viatge.

La participació en el viatge tindrà un cost reduït pels participants, gràcies al fet de ser una actuació cofinançada per la Unió Europea. Per això, l'acció també permetrà a les empreses establir contacte amb altres companyies europees i formar part de futurs grups d'exportació internacionals.

Més informació
Startups amb entrenador
Skitude, el Facebook dels esquiadors
Dos clústers catalans, premiats a Europa
Avui et destaquem
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?

El més llegit