
Facebook ha estrenat als Estats Units una aplicació de cites batejada com a Dating per "trobar l'amor" a la xarxa social i Match Group, la companyia propietària de Tinder, Ok Cupid i Meetic, ha caigut un 4% al mercat electrònic Nasdaq.
La nova funcionalitat de Facebook "farà més fàcil que trobis l'amor a través d'allò que t'agrada, ajudant-te a començar relacions substancials a través de les coses que teniu en comú, com interessos, esdeveniments o grups", expliquen en un comunicat. A més, els usuaris de la xarxa social no rebran perfils de cites dels seus amics a no ser que utilitzin una opció anomenada Secret Crush (amor secret), on poden afegir gent que coneixen tant de Facebook com d'Instagram en una llista.
L'aplicació ja està disponible en 19 països més com l'Argentina, el Brasil, Tailàndia o Filipines i es preveu que s'estreni a Europa a principis del 2020. Quan es va anunciar que Facebook inclouria aquesta funcionalitat a la seva plataforma, al maig del 2018, Match Group ja va desplomar-se a la borsa més d'un 26% en un sol dia.