• Empresa
  • La Fageda exposa el seu ADN sostenible al Fòrum del Retail i el Gran Consum

La Fageda exposa el seu ADN sostenible al Fòrum del Retail i el Gran Consum

El mapa de persones de l'organització es va situar en 561 l’any 2022

La Fageda és una de les principals marques de iogurt a Catalunya | Cedida
La Fageda és una de les principals marques de iogurt a Catalunya | Cedida
03 d'Octubre de 2023
Act. 03 d'Octubre de 2023

La Fageda va generar un valor econòmic de 30,4 milions d'euros l'any 2022, un 8% més que el 2021, dels quals 25,6 correspon a les vendes. I en el cas d'aquesta empresa originària de La Garrotxa, quant "més èxit empresarial, més èxit social". De fet, l'impacte social que ha generat en els seus 40 anys de trajectòria i el posicionament de la marca en el sector agroalimentari han estat els dos principals punts que ha destacat la directora general de La Fageda, Sílvia Domènech en el Fòrum del Retail i el Gran Consum que s'ha celebrat aquest dilluns a Madrid.

 

El mapa de persones de l'organització es va situar en 561 l’any passat, tal com recull la Memòria de Sostenibilitat del 2022. El punt d'inflexió de la missió social de La Fageda és un dels aspectes més rellevants de la Memòria de Sostenibilitat de 2022, juntament amb l'aposta pels proveïdors de proximitat, amb gairebé el 50% de les compres a empreses del territori per un valor de 10,3 milions d'euros.

Juntament amb els representants d'altres grans marques agroalimentàries, Sílvia Domènech ha participat en la taula de debat dedicada a la sostenibilitat en la indústria alimentària. Durant el debat, La Fageda ha pogut presentar-se com el projecte de responsabilitat social en origen que és, a més de desgranar les accions que porten desenvolupant des de fa 40 anys per a impulsar la Sostenibilitat: “La Fageda porta la sostenibilitat en el seu ADN i impregnada en tota la seva trajectòria i la impulsem des del nostre origen i de manera permanent”.

 

Per a la directora general de La Fageda, “ens trobem amb consumidors cada vegada més conscients que les seves decisions de compra tenen un impacte en la societat i en el medi ambient”, per aquest motiu, s'ha mostrat segura sobre el fet “innegable que les famílies que trien els nostres productes estan contribuint a brindar oportunitats a persones en situació de vulnerabilitat a través de les seves accions”.