Fira de Barcelona fitxa Joan Angulo per dirigir el màrqueting corporatiu

L'entitat firal nomena nou director de Màrqueting Corporatiu i Projectes Estratègics

El recinto de Gran Vía de la Fira de Barcelona El recinto de Gran Vía de la Fira de Barcelona

Fira de Barcelona ha nomenat Joan Angulo nou director de Màrqueting Corporatiu i Projectes Estratègics, càrrec que assumirà a principis de novembre, ha informat la institució firal aquest dimarts en un comunicat.

Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona (UB) i Pade per l'Iese, ha ocupat càrrecs de responsabilitat en el Grup Godó, La Vanguardia i Haygroup, i també a l'Ajuntament de Barcelona i el Centre de Comunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat (CTTI).

Angulo passarà a ocupar aquest nou càrrec, que respon a l'objectiu de la institució firal de potenciar la seva marca, la creació de valor social i l'impuls dels seus projectes de Responsabilitat Social Corporativa (RSC), vinculats als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l'ONU.

Avui et destaquem
El més llegit