Les franquícies surten a la caça d'emprenedors al Bizbarcelona

Més de 50 ensenyes als estands de 20 expositors estaran representades en l'espai Bizfranquicias per donar a conèixer conceptes de negoci que busquen

La franquícia torna a tenir una àrea monogràfica a Bizbarcelona | Bizbarcelona La franquícia torna a tenir una àrea monogràfica a Bizbarcelona | Bizbarcelona

La franquícia torna a tenir una àrea monogràfica a Bizbarcelona per quart any consecutiu, l'esdeveniment adreçat a persones emprenedores, startups, pimes i autònoms que se celebrarà del 12 al 13 de juny al recinte de Montjuïc. Més de 50 ensenyes als estands de 20 expositors estaran representades en l'espai Bizfranquicias per a donar a conèixer conceptes de negoci que busquen implantar-se o ampliar la seva xarxa comercial sota aquest sistema al mercat català.

Més info: El Biz posarà Barcelona a treballar

A Bizfranquicias es concentren els estands de diferents marques franquiciadores, tant d'ensenyes consolidades com de nous franquiciadors que mostren algunes de les tendències del sector per a aquest any. Supermercats de proximitat, cerveseries, gelateries, dolços i llaminadures, perruqueries low cost, centres d'estètica, gimnasos, trasters són alguns dels conceptes de negoci participants.

També hi exposen les principals consultores que presenten una variada cartera de franquícies en àmbits com l'alimentació, l'hostaleria i la restauració, la moda i complements, les botigues especialitzades i els serveis, alhora que assessoren els visitants interessats en emprendre o invertir sota aquest sistema comercial i a potencials empreses que es plantegin franquiciar el seu negoci.

El 2018, el sistema de franquícies espanyol estava integrat per 1.376 xarxes amb 77.397 establiments que van facturar 27.707,2 milions d'euros i van donar feina a 293.872 persones, segons dades de l'AEF. Catalunya, amb 331 franquícies en funcionament, va concentrar el 25% del total de xarxes franquiciadores espanyoles. Els 22.980 establiments operatius el 2017 van facturar 6.890,8 milions d'euros i van ocupar a 78.277 persones.

El director de Bizbarcelona, ​​Aleix Planas, considera que "encara que madur i amb gran quantitat de xarxes comercials, el mercat català és molt receptiu a conceptes de negoci creatius i innovadors i la franquícia és clau en la dinamització del retail". Així mateix, Planas destaca que "la franquícia pot ser una bona opció d'autoocupació o inversió per a moltes persones amb actitud emprenedora que assumeixen el risc de muntar el seu propi negoci amb el suport d'una marca reconeguda".

Més informació
Més de 150 ponents donaran les claus per impulsar els negocis al Bizbarcelona
El Bizbarcelona aposta per la innovació per fer créixer els negocis
Avui et destaquem
El més llegit