• Empresa
  • Gas Natural habilita un telèfon per denunciar males pràctiques

Gas Natural habilita un telèfon per denunciar males pràctiques

L'empresa ja ha inhabilitat 190 venedors amb denúncies dels seus clients

Seu de Gas Natural Fenosa | Europa Press
Seu de Gas Natural Fenosa | Europa Press
Redacció i Agències
Barcelona
02 de Desembre de 2017
Act. 02 de Desembre de 2017

Gas Natural Fenosa posat en marxa un telèfon gratuït perquè els seus clients puguin verificar que les pràctiques comercials són correctes i així lluitar contra les actuacions irregulars en la venda presencial dels seus productes. El telèfon en qüesió és el 900649243.

 

La iniciativa forma part del paquet de mesures aprovat pel grup energètic per detectar les males pràctiques i que ja ha aconseguit fer aflorar aquest 2017 i que han finalitzat amb penalitzacions a 87 empreses col·laborades, segons un comunicat de Gas Natural.

En concret, el telèfon servirà perquè els clients puguin consultar si el venedor que els visita té l'acreditació en vigor i si els avantatges de l'oferta que li presenta es corresponen amb la realitat.

 

En cas de detectar males pràctiques, Gas Natural inhabilita el venedor de manera indefinida i el denuncia davant la justícia.

En el que va d'any, la companyia gasística ha inhabilitat 190 venedors, un 4% del total de comercials acreditats, i ha descobert 470 casos de males pràctiques, la qual cosa suposa un 0,033 % del total de contractes realitzats.