• Empresa
  • Grupo Gallo va tancar el 2024 amb una facturació de 226,5 milions, un 3% menys que el 2023

Grupo Gallo va tancar el 2024 amb una facturació de 226,5 milions, un 3% menys que el 2023

L'empresa de pasta i brou associa la caiguda al preu de les primeres matèries i assegura que el 2025 ha estat un “any de recuperació”

La empresa catalana con sede en Andalucía ha invertido 50,5 millones en R+D y digitalitzación en tres años | Gallo
La empresa catalana con sede en Andalucía ha invertido 50,5 millones en R+D y digitalitzación en tres años | Gallo
Redacció VIA Empresa | Europa Press
Barcelona
18 de Novembre de 2025 - 12:54

Grupo Gallo va tancar l'exercici 2024 amb una facturació de 226,5 milions d'euros, un 3% menys que l'any anterior, segons ha informat la companyia aquest dimarts. L'empresa vincula la caiguda a “un context desafiador pel cost de les matèries primeres i una major pressió en els preus per les marques de fabricant”. Malgrat aquest entorn, l'entitat afirma que ha aconseguit consolidar “les bases d'una etapa de creixement sostingut” per encarar el final de 2025 “amb una estructura de costos més eficient, productes més accessibles i un ambiciós pla d'innovació”.

 

L'empresa ha assenyalat que el 2025 ha estat un “any de recuperació” en rendibilitat, optimitzant costos sense comprometre la qualitat i amb previsió de recuperar el nivell de resultats del 2023, i que l'estalvi generat s'ha reinvertit en el negoci, així com a reduccions de preus i una oferta més innovadora i accessible.

A més, ha recordat que en els últims tres anys ha destinat 50,5 milions a innovació, transformació digital i renovació en línies de producció. El director general de la companyia, Néstor Nava, ha explicat que aquesta inversió ha servit per “desenvolupar productes que combinen qualitat, valor nutricional i preus accessibles, sempre posant el focus en les necessitats de les famílies”.

 

Per categories, la pasta “ha consolidat la seva competitivitat enfront de les marques de distribuïdor gràcies a la seva estratègia de reposicionament de preus”, que ha de permetre als consumidors, afirmen, estalviar 20 milions d’euros en els anys vinents. Per la seva part, en brous, l’empresa ha registrat un creixement del 31% des del 2023, i ha destacat el model de producció circular, basat en el reaprofitament del subproducte. Finalment, els productes llestos per menjar han crescut un 4% en els últims dos anys.