
Sodexo, que va comprar ara fa un any la startup catalana Gymforless, obre negoci a nous països. La multinacional ha anunciat la creació d'un hub tencològic a Barcelona per continuar desenvolupant el producte i adaptar-lo a les necessitats dels països que implementin el negoci del Corporate Wellness.
Segons el director de tecnologia de Gymforless, Guillermo Ceballos, "en els últims mesos hem incorporat nous perfils tècnics ja que el nostre objectiu a sis mesos és tenir un equip de 15 tècnics que ens permeti millorar el producte existent".
Ceballos afegeix que el seu objectiu és "aprofitar la tecnologia i producte de Gymforless per obrir aquesta línia de negoci en altres països on opera Sodexo". El pla és estar presents en més de set països aquest any.
El CEO de Gymforless, Oriol Vinzia, explica que "Sodexo és una multinacional acostumada a adquirir startups i té molt clar que mantenir l'autonomia és clau per continuar creixent". La startup catalana té acords amb més de 1.500 centres esportius i genera més de 50.000 accessos al ms. De fet, durant l'últim any va duplicar el nombre d'usuaris i empreses que aposten per aquest benefici.