Inditex, propietari de marques com Zara o Massimo Dutti, ha registrat un increment d’un 24% en els seus guanys. Fins al setembre, el grup d’Amancio Ortega ha obtingut 3.095 milions d’euros, segons les dades que la companyia ha enviat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors.
Pel que fa al benefici del grup, aquest ha arribat als 1.301 milions d’euros, un xifra que representa un increment d’un 6%. Inditex justifica aquest context pels bons resultats de les vendes, tant en el canal físic com el digital. Per evitar problemes a les cadenes de subministrament, el grup ha anticipat les entrades d’inventari per garantir la disponibilitat de tots els seus productes.
En l'acumulat de l'any fiscal, que va de febrer a octubre, les vendes del grup van créixer un 19% en relació amb el 2021, fins als 23.055 milions d'euros i van ser positives a totes les àrees geogràfiques. Les despeses d'explotació han augmentat un 17% respecte als primers nou mesos de l'any passat, per sota del creixement de la facturació.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.