Més de 200 persones van assistir ahir al vespre a la celebració del 35è aniversari d’Intermèdia Comunicació, que va tenir lloc a l’espai Roca Gallery i va reunir personalitats destacades de la política, el periodisme, l’empresariat, el comerç i la societat civil catalana. El president de la companyia, Toni Rodríguez Pujol, va recordar els primers anys de l’empresa i el seu primer encàrrec —la campanya electoral que va portar Antoni Negre a la presidència de la Cambra de Comerç de Barcelona— i va reivindicar el paper de l’agència com a “companyia líder en comunicació estratègica, fortament arrelada a Barcelona”. Rodríguez també va recordar la Fundació Enriqueta Villavecchia i va anunciar una recaptació de fons destinada a aquesta entitat.
En la seva intervenció, l’actual CEO d’Intermèdia Comunicació, Aina Rodríguez Escoruela, va projectar el futur de l’agència afirmant que “d’aquí a 35 anys serem una agència més híbrida, més creativa i més multimèdia. Continuarem sent més que una agència: un soci estratègic en imatge i comunicació pública, que combina el servei humà amb la tecnologia més avançada”.
Rodríguez va reivindicar el paper de l’agència com a “companyia líder en comunicació estratègica, fortament arrelada a Barcelona”
En aquest sentit, Rodríguez Escoruela va subratllar que “els pròxims 35 anys representen un horitzó de grans oportunitats. El nostre sector viu una transformació permanent (noves tecnologies, nous canals, nous consums i també noves expectatives de la població) i Intermèdia Comunicació s’hi adaptarà, com sempre ha fet”.
En els darrers anys, Intermèdia Comunicació ha registrat una etapa de creixement marcada per l’absorció de les agències IP Comunicació i Undatia, cosa que ha permès consolidar un equip de més de vint persones altament qualificades. Actualment, l’agència ofereix serveis integrals en relació amb els mitjans de comunicació, relacions públiques i institucionals, consultoria estratègica, comunicació digital, organització d’esdeveniments i formació en comunicació.