Juno House, el primer club concebut per i per a les dones a Barcelona, ha celebrat aquesta setmana la primera sessió del seu Advisory Board, una junta composta per dones referents en sectors estratègics. Aquesta nova iniciativa té com a missió promoure l’economia a través del concepte de col·laboració woman-to-woman (W2W) i "traçar línies d’acció per assolir la igualtat real, forjar aliances i reforçar el paper de la dona en el panorama empresarial català i nacional", tal com detallen en un comunicat.
Les integrants d’aquest consell són expertes en àrees clau com la comunicació, l’impacte social, la tecnologia, la digitalització, el branding i els negocis. "La diversitat de coneixements permet que l'Advisory Board abordi el futur del club amb una visió holística", precisen des del club.
En l’àmbit de la comunicació i el màrqueting, Juno House compta amb l'experiència de Sílvia Alsina, CEO de Roman; Inés Urés, inversora i emprenedora; i Cecilia Gómez, directora de Producció a Mediapro. Montse Figueras, CEO de Sita Murt, lidera les àrees de branding i moda, un sector fonamental per al club, que s’ha consolidat com un aparador per a marques emergents i consolidades en només dos anys.
L’impacte social, està a càrrec d’Isabel Perea, sòcia a Grand Thornton, qui jugarà un paper clau en el desenvolupament d’aquesta faceta. Així mateix, l’àrea de negocis i lideratge femení comptarà amb les aportacions de Mollie Fehlig, SVP de Mina Foundation; Cristina Badenes, sòcia a Meridia; i Mildred Laya, directora de Màrqueting a Salesforce.
Juno House reafirma el seu compromís de continuar creixent i exportar la seva filosofia woman-to-woman al món
Per altra banda, Natalie Batlle, CEO, aportarà una visió integral; Eva Vila-Massanas, cofundadora, aporta el seu coneixement empresarial; Liana Grieg, cofundadora especialitzada en benestar, destaca la importància del benestar en la comunitat; i Carla Crespo, cofundadora i directora, lidera la gestió interna d’aquest espai innovador.
Amb més de 600 sòcies en només dos anys, Juno House s’ha convertit en un referent a escala nacional i internacional per a la dona actual. El club ha esdevingut un espai on les "sinergies neixen i les tendències arriben primer", constituint-se com un hub del talent femení sostingut per més de cinquanta partners alineats amb els seus valors i propòsits.
Amb la creació del seu Advisory Board, Juno House reafirma el seu compromís de continuar creixent i exportar la seva filosofia woman-to-woman al món i, segons destaquen, "creant una xarxa global de dones unides per valors comuns i una ambició amable, amb l'objectiu de generar un impacte positiu encara més gran en la societat".