Juno House celebra el seu segon aniversari amb la mirada posada a Madrid

Entre els seus plans de futur, el club de dones amb seu a Barcelona planeja la seva arribada a Madrid el 2025

Liana Grieg, Eva Vila-Massanas, Natalie Batlle i Carla Crespo durant la celebració a Juno House | Cedida Liana Grieg, Eva Vila-Massanas, Natalie Batlle i Carla Crespo durant la celebració a Juno House | Cedida

Juno House està de celebració. El primer club concebut per i per a la dona a Barcelona compleix dos anys, i ho ha commemorat amb una agenda plena d'activitats enfocades al benestar de la dona alhora que posa rumb a Madrid. Des de la seva inauguració el 2022, Juno House s'ha consolidat com "la comunitat de dones més gran del país convertint-se en un catalitzador per al talent femení, així com el projecte referent per a la dona actual", segons apunten des de la companyia. Amb aquesta missió, el club vol seguir consolidant-se com la xarxa més gran de dones que comprèn tant el sector lifestyle com el més corporatiu, portant l'esperit woman to woman per bandera.

Més info: L'empresa al dia #5: la força del sector editorial, la pobresa del temps i... Juno House

Actualment compten amb 500 sòcies de diferents sectors: des del més empresarial, al més creatiu i emprenedor. Així ho explica Zuriñe Martín, marketing manager a Logitech i sòcia del club: “Juno House s'ha convertit en el lloc de referència on crear sinergies entre sòcies, empreses i societat de Barcelona; un club de gran atractiu per arribar a una audiència i públic molt divers”. De fet, el club compta amb més de 50 marques partners de tots els sectors que han volgut formar part de la comunitat de Juno House com a empreses aliades.

Plans de futur

De cara al tercer any, Juno House posa el focus a la seva expansió internacional i nacional, i és per això que preveu obrir el seu primer club a la capital madrilenya. Així ho explica la seva fundadora, Natalie Batlle: “Madrid sempre ha estat en la nostra llista de rutes. Som un projecte que ha nascut amb una visió global i és per això que aquest any és clau per donar el primer salt a la capital, ja que ens permet fer el pas internacional i obrir el nostre camp de negoci per acostar-nos a grans corporacions que ja han mostrat interès a forjar sinergies amb nosaltres”. I a més afegeix que “també estem desenvolupant noves àrees de negoci com content creation o llançar una nova tipologia de membresia digital per arribar a nous públics i ciutats encara que no estiguem físicament allà”.

Més informació
Radiografia del club femení Juno House: 'women to women' i pur negoci
La família Elias entra en el consell del club de dones Juno House
Avui et destaquem
El més llegit