La Piula Verda llança la seva botiga online

L’empresa catalana preveu vendre més de 100.000 unitats per Sant Joan

Una de les botigues de La Piula Verda Una de les botigues de La Piula Verda

La Piula Verda acaba d’estrenar la seva botiga online per la comercialització al detall de material pirotècnic recreatiu. L’ecommerce compta amb més de 500 productes en la seva plataforma online i estima vendre més de 100.000 productes a través d’Internet per la campanya de Sant Joan d’aquest any.

Els responsables de l’empresa porten més de 30 anys treballant en el sector. Ara, l’empresa vol ampliar i descongestionar l’estacionalitat del negoci per operar en diferents festivitats anuals, com Cap d’Any.

L’ús de focs artificials s’està estenent a molts punts d’Espanya i a diferents ciutats d’Europa. El mercat pirotècnic en el nostre país està obtenint grans beneficis i les oportunitats d’explotar el negoci són grans”, explica Jordi Pont, CEO de La Piula Verda. 

Venda online i recollida física

La venda online de petards està limitada per llei, per la qual cosa La Piula Verda entrega les vendes gestionades online a botigues i quioscs físics habilitats. Així, l’ecommerce i l’usuari acorden l’entrega dels productes, que s’haurà de realitzar amb la presència obligada del comprador en el local de venda. 

Més informació
Pirotècnia Estalella, 100 anys de carcasses i petards
L'economia que mou Sant Joan
La crisi "per fi ha tocat fons" al sector pirotècnic
Avui et destaquem
El més llegit