La catalana Las Muns preveu tancar l'any amb més de 7,5 milions d'euros de facturació

La cadena pionera d'empanades gurmet fa 10 anys i ha venut durant aquest any prop de tres milions de 'Muns'

Las Muns preveu superar els 10 milions d'euros de facturació el 2024 | Las Muns Las Muns preveu superar els 10 milions d'euros de facturació el 2024 | Las Muns

Las Muns, la cadena pionera d'empanades gurmet, que compleix deu anys de la seva fundació mantenint el compromís de qualitat i autenticitat guiada per la innovació, preveu tancar el 2023 amb una facturació superior als 7,5 milions d'euros, un 50% més que a l'exercici anterior, amb expectatives de superar els 10 milions el 2024.

Fa una dècada, Mariano Najles i Diego Rojas, dos apassionats emprenedors argentins, van tenir la il·lusió de portar les empanades argentines a l'Estat, un producte que aleshores no era gaire conegut, però ho volien fer d'una manera diferent. Va ser així com es van proposar de combinar la tradició argentina amb una alimentació saludable amb altes dosis d'innovació culinària, creant un producte únic amb matèries primeres de qualitat. Així van néixer Las Muns, amb la il·lusió d'“omplir el món de les millors empanades”.

Las Muns preveu superar els 10 milions d'euros de facturació el 2024

Un pla d'expansió consolidat

Segons expliquen des de la companyia, des del 2013, Las Muns ha experimentat un creixement sostingut tant a escala nacional com internacional. Durant els primers anys, la marca va anar perfeccionant les seves receptes i va diversificar la seva oferta gurmet. "Va ser l'etapa d'espanyolitzar l'empanada argentina, entenent el gust del mercat espanyol i adoptant matèria primera d'alta qualitat per fer que l'empanada sigui ben rebuda pel públic local", comenta Rojas, xef i soci fundador de Las Muns.

Amb un pla d'expansió consolidat i presència territorial a tot el país, des del 2021 la cadena pràcticament ha duplicat els seus punts de venda assolint els 45 que té avui dia, més vuit més confirmats per als pròxims quatre mesos. D'aquests locals, 40 es troben a les grans ciutats d'Espanya, tres a Portugal, dos a Andorra i una de les pròximes obertures serà a Milà, Itàlia. L'expansió dels darrers dos anys ha estat impulsada sobretot pel model de franquícia, que avui representa dos terços dels punts de venda de la marca. Aquest èxit és un reflex del valor que donen els clients a la qualitat i autenticitat de Las Muns a totes les latituds i la confiança dels franquiciats en el model de negoci.

Las Muns dispone de 45 locales | Las Muns
Las Muns disposa de 45 locals | Las Muns

“Durant 2023 s'hauran venut prop de 3 milions de Muns”, comenta Najles, CEO i soci fundador. “Aquesta fita representa una fita extraordinària perquè fa 10 anys era molt difícil veure empanades argentines en botigues al carrer i en diferents establiments de menjar. Avui, gràcies en part al camí que hem recorregut, podem trobar-les a fleques, restaurants, i per descomptat a les nostres botigues”. 

Avui et destaquem
El més llegit