
16
d'Agost
de
2016
Donettes Limonettes. Tot i que pot semblar un personatge de dibuixos animats, és el nom d'un dels nous productes que Panrico ha posat a la venda aquest estiu. La popular marca ha llançat aquesta nova varietat amb un cridaner i colorit envàs per "transmetre els valors de bon rotllo i frescor que caracteritzen a Donettes", destaquen. La companyia ha pensat que als mesos d'estiu vénen de gust sabors més refrescants i ha apostat per aquesta nova varietat sense xocolata i amb una capa de sabor a llimona.
Però no és l'única novetat que busca el seu lloc entre el para-sol i la piscina, sinó que Panrico ha apostat també pel Donuts Citrus, que persegueix el mateix objectiu: combatre el fet que "en els mesos de calor, els consumidors tendeixen a buscar opcions refrescants amb tocs més cítrics", afegeix la companyia.

També els tan de moda begudes de té es vesteixen d'estiu. La marca Pompadour llança l'Aigua Freda Infusió Té Verd al Maracujà, una nova línia de productes que es beuen en fred. I de begudes refrescants també va la proposta d'aquest any de Vichy Catalan, que ha col·locat als prestatges dels supermercats la seva versió Orange del Lemonade llançat fa uns anys. El producte elaborat amb Vichy Catalán i amb essències naturals es presenta com un producte saludable i intenta convèncer els consumidors que és ideal per a la temporada d'estiu.
La platja, localització recurrent
Tirant de refresc, d'estiu i sobretot de Mediterrani, Estrella Damm publicita la cervesa amb llimona Damm Lemon de la mà de l'actor català Òscar Jaenada (Camarón, Che:Gerrilla o Cantinflas, entre altres títols). És l'altra cara cinematogràfica de l'any de la firma cervesera, que al juny havia estrenat el curtmetratge Las pequeñas cosas, d'Alberto Rodríguez, amb Jean Reno (León, El Código DaVinci) i Laia Costa (Palmeras en la nieve, Cites) amb motiu de la seva campanya d'estiu.
Sense l'estiu tampoc existiria el Tinto de Verano de La Casera, que directament incorpora l'estació més calorosa de l'any al seu naming. El producte es promociona aquests dies amb un espot televisiu protagonitzat per una nombrosa família que canta i balla al voltant d'una taula en una imatge típicament estiuenca en la que no falten les ulleres de sol, el pareo ni les camises de palmeres al sol.
També amb les cristal·lines aigües de la mar arrenca l'espot que El Corte Inglés ha emès aquest estiu per promocionar la seva popular campanya de rebaixes. Dones que es remullen a l'aigua, que fan turisme en un autobús descapotat, que mengen un gelat i que llueixen els models rebaixats de la companyia composen l'anunci, clàssics que no falten en les campanyes de màrqueting quan augmenta la calor.
Però no és l'única novetat que busca el seu lloc entre el para-sol i la piscina, sinó que Panrico ha apostat també pel Donuts Citrus, que persegueix el mateix objectiu: combatre el fet que "en els mesos de calor, els consumidors tendeixen a buscar opcions refrescants amb tocs més cítrics", afegeix la companyia.

També els tan de moda begudes de té es vesteixen d'estiu. La marca Pompadour llança l'Aigua Freda Infusió Té Verd al Maracujà, una nova línia de productes que es beuen en fred. I de begudes refrescants també va la proposta d'aquest any de Vichy Catalan, que ha col·locat als prestatges dels supermercats la seva versió Orange del Lemonade llançat fa uns anys. El producte elaborat amb Vichy Catalán i amb essències naturals es presenta com un producte saludable i intenta convèncer els consumidors que és ideal per a la temporada d'estiu.
La platja, localització recurrent
Tirant de refresc, d'estiu i sobretot de Mediterrani, Estrella Damm publicita la cervesa amb llimona Damm Lemon de la mà de l'actor català Òscar Jaenada (Camarón, Che:Gerrilla o Cantinflas, entre altres títols). És l'altra cara cinematogràfica de l'any de la firma cervesera, que al juny havia estrenat el curtmetratge Las pequeñas cosas, d'Alberto Rodríguez, amb Jean Reno (León, El Código DaVinci) i Laia Costa (Palmeras en la nieve, Cites) amb motiu de la seva campanya d'estiu.
Sense l'estiu tampoc existiria el Tinto de Verano de La Casera, que directament incorpora l'estació més calorosa de l'any al seu naming. El producte es promociona aquests dies amb un espot televisiu protagonitzat per una nombrosa família que canta i balla al voltant d'una taula en una imatge típicament estiuenca en la que no falten les ulleres de sol, el pareo ni les camises de palmeres al sol.

També amb les cristal·lines aigües de la mar arrenca l'espot que El Corte Inglés ha emès aquest estiu per promocionar la seva popular campanya de rebaixes. Dones que es remullen a l'aigua, que fan turisme en un autobús descapotat, que mengen un gelat i que llueixen els models rebaixats de la companyia composen l'anunci, clàssics que no falten en les campanyes de màrqueting quan augmenta la calor.