La firma de moda Lola Casademunt va tancar l'exercici del 2022 amb una facturació de 28,5 milions d'euros, fet que suposa un increment de vendes del 90% respecte a l'exercici del 2021, quan en va facturar 15 milions. Aquest creixement a la facturació per segon any consecutiu suposa que Lola Casademunt ha triplicat les seves vendes en dos anys, informa la firma en un comunicat.
El canal de venda en línia és el que més ha crescut, amb un augment del 120% respecte al 2021; el creixement del canal multimarca ha estat del 92%, ia través del canal retail (botigues pròpies, franquícies i córners d'El Corte Inglés) la companyia ha facturat un 84% més.
El CEO de Lola Casademunt, Paco Sánchez, ha apuntat que els resultats obtinguts el 2022 han superat expectatives, i els atribueix a "la professionalització de la companyia des del 2020, el projecte de reposicionament de la marca, així com el procés d'expansió nacional i internacional", que va començar el 2021.
L'objectiu de la marca per a l'exercici de 2023 és assolir un creixement de vendes de més del 50%, i un pes més gran del mercat internacional a causa de l'entrada a nous països a través del canal multimarca i de l'online.