Mango incrementa les seves vendes un 21% durant el primer semestre

L’increment de les vendes per internet fan millorar les previsions per a la resta de l’any, que esperen que millori 2019

El centre logístic de Mango a Lliçà de Munt | EP El centre logístic de Mango a Lliçà de Munt | EP

La facturació de Mango ha augmentat un 21% durant el primer semestre en comparació amb el mateix període de 2020. Les vendes de la companyia s'apropen ja a nivells prepandèmia, segons han anunciat aquest dilluns. La multinacional ha superat, de fet, les vendes del maig i el juny dels darrers dos anys, i pronostica superar els beneficis de 2019, que es van situar en els 21 milions d'euros.

En el creixement de les vendes de la companyia destaca especialment el bon rendiment del lloc web, amb un increment del 37% en les vendes en línia respecte del mateix període de 2020. La multinacional espera, en aquest sentit, arribar a una facturació de 1.000 milions d'euros procedents del canal digital durant l'exercici 2021.

Pel que fa al parc de botigues físiques, ha estat tancat durant una mitjana de 50 dies des de principi d'any, amb una especial afectació a països com Alemanya, França, el Regne nit, Portugal o Turquia, a més de l'Estat espanyol, alguns dels indrets clau per al seu volum de negoci en l'entorn físic.

Segons el CEO de Mango, Toni Ruiz, "els resultats obtinguts enguany ens fan ser optimistes per al segon semestre". El directiu espera "una recuperació de les vendes per sobre del 2019". Durant aquest mateix període, segons destaca l'empresa, el marge comercial ha millorat en 1,8 punts, situant-se per sobre del 58%.

Més informació
El Gattopardo de Mango
Mango inverteix 35 milions en l’ampliació del seu centre de Lliçà d’Amunt
Avui et destaquem
El més llegit