
Mango ha posat en marxa un assistent de moda virtual "pioner" anomenat Mango Stylist impulsat per intel·ligència artificial (IA) generativa, que permet descobrir i combinar peces de forma fàcil, ràpida i personalitzada, informa aquest dimecres en un comunicat.
L'eina, actualment disponible per a la línia de Woman, està activa en una desena de mercats, principalment a Europa i als Estats Units, concretament, Espanya, Portugal, Regne Unit, França, Itàlia, Alemanya, Àustria, Turquia i els Estats Units.
Mango Stylist utilitza algoritmes innovadors per comprendre el context i els gustos personals de cada usuari perquè, d'aquesta manera, puguin rebre recomanacions de productes adaptades a les seves preferències, explorar les últimes tendències i descobrir combinacions de productes Mango i looks complets a través del xat a l'ecommerce i del compte d'Instagram de la marca.
L'eina, actualment disponible per a la línia de Woman, està activa en una desena de mercats, principalment a Europa i als Estats Units
Aquesta iniciativa "reflecteix el compromís continu de Mango amb la innovació i l'avantguarda en el món de la moda, apostant per experiències híbrides que combinen la navegació tradicional amb converses naturals recolzades per IA".

El desenvolupament de l'eina ha estat possible gràcies a la col·laboració de diferents equips multidisciplinaris de Mango, incloent-hi IT, Data, Producte Digital, Estilisme, Disseny, Visual Merchandising i Atenció al Client, i, a més, s'integra amb l'assistent virtual postvenda Iris, ja actiu en diversos mercats.