• Empresa
  • Marta Macias assumeix la presidència de l'associació 50a50

Marta Macias assumeix la presidència de l'associació 50a50

L'associació celebra la seva 8a Assemblea Anual amb l'aprovació del pressupost del 2025 i pactant el relleu d'Anna Mercadé

    Assemblea Anual de sòcies de l'associació 50a50 | Cedida
    Assemblea Anual de sòcies de l'associació 50a50 | Cedida
    Redacció VIA Empresa
    23 de Juny de 2025

    L'associació 50a50 ha celebrat la seva vuitena Assemblea Anual de sòcies a l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, amb la participació de 35 sòcies, que van aprovar per unanimitat tant l’informe de junta i els comptes de 2024 com el pressupost per al 2025.

     

    Un dels punts destacats de la sessió, segons ha publicat l'associació en un comunicat, va ser la valoració molt positiva de l’activitat de lobby d’enguany, amb nombroses reunions i accions d’incidència que han suposat un èxit en l’impuls de la visibilització i la presència femenina en els espais de decisió.

    L’assemblea també va ser l’escenari d’un relleu: Anna Mercadé, fundadora de 50a50, va fer un pas al costat per cedir el testimoni a Marta Macias. Macias va compartir amb totes les assistents un vídeo de presentació en el qual exposava les línies de treball i la seva visió cap al futur de l’associació. Amb un missatge inspirador i clar, va reafirmar que el lideratge continuarà sent una peça clau dins 50a50 per assolir una societat més justa, equitativa i participativa.