Mediapro crearà un nou museu del Barça

L'espai, de caràcter temporal, estarà operatiu durant les obres del Camp Nou

Imatge del jugador Frenkie De Jong | FC Barcelona Imatge del jugador Frenkie De Jong | FC Barcelona

Mediapro serà l'empresa encarregada de dissenyar el nou museu del Futbol Club Barcelona. L'espai, amb una superfície de 2.400 metres quadrats, serà de caràcter temporal mentre durin les obres del Camp Nou. Aquestes tasques estan previstes que durin fins a finals de la temporada 2024-2025.

En aquest espai provisional, situat a l'actual zona del Palau de Gel, la firma audiovisual instal·larà equips de realitat virtual i hologrames. Atraccions, les quals serveixen de prova pilot per la futura renovació de l'actual museu. El club blaugrana contempla una inversió global de 1.500 milions d'euros per la rehabilitació del Camp Nou i el seu entorn.

En paral·lel al Barça, Mediapro també treballa en projectes similars amb entitats i personatges de l'esport com el Real Madrid, Atlético de Madrid, Athletic Club de Bilbao, AC Milan, Manchester City, la FIFA o el pilot Fernando Alonso. Experiències que pretenen aportar un valor afegit a l'economia d'aquestes entitats. 

Més informació
Barça, 2023: Les esquerdes del gegant
El FC Barcelona fitxa el despatx d'advocats Fieldfisher
Eduard Romeu: “La nostra gran lluita és evitar el Barça S.A.D”
Avui et destaquem
El més llegit