
Metropolitan, la cadena nacional de clubs prèmium d’activitat física, salut i oci, ha tancat el 2024 amb una facturació rècord de 86,5 milions d’euros (sense IVA), la qual cosa suposa un increment del 23,6% respecte als 70 milions de l’any anterior. Tal com destaca la companyia amb un comunicat, l’expansió de Metropolitan durant el 2024 s’ha sustentat en quatre eixos clau: la fidelització dels socis, el compromís amb la qualitat, l’increment del tiquet mitjà i l’estratègia d’expansió amb noves obertures.
Durant aquest exercici, la companyia ha destinat 23 milions d’euros a l’obertura i reforma dels seus clubs, reafirmant el seu compromís amb un creixement constant i sostenible. En aquest període, s’han inaugurat dos nous centres a Plenilunio (Madrid) i Ourense, amb l'objectiu de reforçar la presència territorial. El 2024 ha tancat amb més de 83.000 socis, 1.300 empleats i una superfície total acumulada de 140.000 metres quadrats.
Fundada a Barcelona l’any 1989, Club Metropolitan és la principal cadena nacional de centres prèmium d’activitat física, salut i oci. Actualment té 21 clubs a Espanya i 2 a França.