
L'empresa Netipbox Technologies ha llançat una spin-off, nsign.tv. Es tracta d'una plataforma de màrqueting en el punt de venda que preveu tancar l'any amb més de 15.000 punts d'emissió a més de 25 països i ha estat seleccionada per participar en la incubadora de Lanzadera. A través d'un comunicat, l'empresa ha indicat que l'objectiu amb aquest nou servei que ara llança com a spin-off és posicionar-la com una solució per a la gestió integral de la comunicació omnicanal.
El moment que han triat per fer el llançament respon a una tendència que la companyia ha identificat amb la pandèmia, d'"acceleració de dispositius digitals als punts de venda en substitució d'elements físics". El servei de nsign.tv està disponible des del 2013, però ara han decidit llançar-la com una spin-off de la matriu i presentar-la com una plantaforma independent. Integra la intel·ligència artificial, el big data, l'internet de les coses i el núvol per crear experiències diferencials amb clients i empleats.
Nsignt.tv ha estat seleccionada per participar en el programa d'acceleració de fase Growth de la incubadora del president de Mercadona, Juan Roig. Aquest programa de Lanzadera està dirigit a empreses amb model de negoci i equip consolidat i una facturació recurrent. L'objectiu de l'empresa és multiplicar per cinc els punts d'emissió en els propers dos anys.
Segons les previsions de la companyia, aquest 2020 Netipbox augmentarà la facturació un 20% en comparació a l'any passat. L'empresa ha incorporat recentment l'anterior director de sistemes d'informació de Veritas, German Talón, al seu equip. És el nou director de tecnologia.