Puig consolida la seva presència a l'Índia

L'empresa catalana compra una participació majoritària de la marca Kama Ayurveda

El CEO de Puig, Marc Puig, davant el logotip de la companyia | ACN El CEO de Puig, Marc Puig, davant el logotip de la companyia | ACN

L'empresa catalana de moda i bellesa Puig ha comprat una participació majoritària de la marca Kama Ayurveda, líder del sector a l'Índia i fundada el 2002, segons ha informat en un comunicat. Puig ja comptava amb una participació minoritària a l'empresa índia des del 2019, i amb aquesta adquisició consolida la seva presència a la zona i en un mercat "amb un enorme potencial de creixement en el sector de la bellesa i benestar".

La companyia catalana considera que es tracta d'una "incorporació destacada" i que Kama Ayurveda reforçarà la línia de benestar de Puig. Actualment, Kama Ayurveda compta amb 54 botigues pròpies a l'Índia i té plans per superar les 60 a finals del 2022.

Més informació
Puig tanca el 2021 amb 2.585 MEUR de facturació
Avui et destaquem
El més llegit