Slashmobility tanca el 2023 incrementant un 20% la seva facturació

La firma, especialitzada a impulsar l'acceleració tecnològica de la societat, assoleix els 3 milions d'euros de facturació

El benefici net de Slashmobility ha crescut un 80% | Cedida El benefici net de Slashmobility ha crescut un 80% | Cedida

Slashmobility, la firma especialitzada a impulsar l'acceleració tecnològica de la societat, ha conclòs el 2023 amb un notori creixement del 20% de la facturació i ha superat una fita quant a facturació, superant els tres milions d'euros per primera vegada a la seva història. La companyia, que consolida la seva posició com a referent al sector, apunta que el creixement registrat "és el resultat directe d‟un enfocament estratègic en la millora contínua i l'eficiència operativa".

L'empresa va ser fundada per Emilio Avilés a Barcelona el 2010. El seu enfocament se centra a impulsar l'acceleració de la digitalització tecnològica de la societat mitjançant aplicacions mòbil i web, així com la captació, l'outsourcing i la formació del talent IT. Actualment, compta amb més de 100 empleats que han desenvolupat més de 3.000 solucions, oferint una perspectiva holística en la interpretació del repte que implica la transformació digital de les organitzacions.

Més info: SlashMobility: apps catalanes al MWC

Una millora del 80% en el benefici net

Entre els aspectes més destacats del 2023, Slashmobility ha incrementat un 80% el benefici net. A més, la companyia ha millorat el seu marge brut en un 8% i ha assolit un sòlid 32%. A banda del seu creixement financer, Slashmobility ha duplicat la seva inversió en màrqueting, contribuint significativament a la seva visibilitat i expansió al mercat. L'any 2023 també va marcar l'obertura de la tercera seu, a Extremadura, que se suma a les ja existents a Barcelona i Madrid.

La companyia ha reduït els costos indirectes en un 8%

Malgrat el creixement experimentat, Slashmobility ha mantingut un enfocament en l'eficiència operativa i ha aconseguit mantenir les despeses de personal estructurals sense canvis. La firma apunta que aquest fet ha estat possible gràcies a la implementació de processos millorats i tecnologies innovadores com la intel·ligència artificial. A més, la companyia ha reduït els costos indirectes en un 8%.

La firma preveu escalar explorant nous mercats i ubicacions, augmentar i adaptar els seus serveis i capacitats per satisfer les noves necessitats del mercat i els seus clients, i ampliar la xarxa de socis i empreses participades. Tot plegat, amb l'objectiu de superar els 10 milions d'euros de facturació el 2025.

Avui et destaquem
El més llegit