
Adsmurai, companyia tecnològica especialitzada en automatització i optimització de campanyes de Paid Media, ha anunciat l’adquisició de Zinkdo, agència de comunicació i marketing digital. Amb aquesta operació, Adsmurai té l’objectiu d’ampliar la seva proposta de valor i superar els 300 empleats aquest any i gestionar més de 130 milions d’euros en publicitat. A l’actualitat, la tecnològica compta amb una base de més de 100 clients i ha tancat l’exercici de 2021 amb una gestió de quasi 100 milions d'euros en mitjans.
Zinkdo s’incorpora com a unitat de negoci autònoma i manté la seva marca i metodologies de treball. Totes dues companyies, nascudes a Barcelona, continuaran operant des de les seves oficines actuals, però ja s'està treballant per a definir un nou espai de treball capaç d'assumir el creixement previst.
La integració a Adsmurai és una aposta avalada per la trajectòria de totes dues empreses després de més de vuit anys en el mercat nacional i internacional treballant per a marques d'alt nivell en sectors clau com retail, moda, luxe, educació, travel, banca, esports, native digital, food & bev o administració. Amb això Adsmurai amplia i diversifica el seu portfoli de serveis que, gràcies a aquesta operació, engloba ara també consultoria i estratègia de comunicació i màrqueting digital, gestió de continguts, community management i gestió de reputació en línia, entre altres.
“Aquesta integració significa un moviment clau per a totes dues companyies, que ens permetrà convertir la nostra oferta de tecnologia pròpia i serveis en una suite completa que aporti valor en totes les àrees del cicle de màrqueting, comunicació i vendes dels nostres clients. Estratègicament, busquem complementar el nostre creixement orgànic amb aquesta mena d'operacions, que vindran acompanyades de les obertures de dues noves oficines en continents diferents en 2023”, assegura Marc Elena, CEO i fundador d’Adsmurai.
“Fa temps que des de Zinkdo i Adsmurai exploràvem la manera de treballar junts com a resposta a una demanda real dels clients d’unificar els serveis que estàvem oferint de manera paral·lela. Treballar de la mà en projectes previs com “partners” ens confirma la idoneïtat d'aquesta fusió i respon també a la tendència de mercat dels grans clients de conjugar més serveis en menys proveïdors”, indica Víctor Puig, CEO de Zinkdo.