Telefónica ha arribat a un acord amb la Junta Constructora del Temple Expiatori de la Sagrada Família amb motiu del centenari de la mort d'Antoni Gaudí. El conveni contempla la col·laboració de la companyia en diferents iniciatives vinculades a la inauguració de la Torre de Jesucrist i als actes institucionals i culturals prevists durant l'Any Gaudí, incloent-hi experiències digitals, continguts audiovisuals i projectes tecnològics orientats a acostar l'obra de Gaudí a milions de persones a tot el món.
Entre altres iniciatives, Telefónica impulsarà el documental Sagrada Familia, 7 días antes. Durant els set dies previs a la gran inauguració de la Torre de Jesús commemorant el centenari de la mort d’Antoni Gaudí, el documental segueix de manera exclusiva el compte enrere cap al gran esdeveniment.
El relat acompanya la feina quotidiana dels equips implicats i mostra al detall la preparació d’un acte de gran complexitat: la coordinació tècnica, els assaigs, la presa de decisions simbòliques i la gestió dels imprevistos fins a l’arribada del dia clau. El documental serà produït per la productora TBS, propietat de Telefónica, i es podrà veure a Movistar Plus.
La col·laboració entre Telefónica i la Sagrada Família també tindrà una presència destacada a la sortida del Tour de França, que aquest any comença a Barcelona, concretament davant del temple expiatori, amb la participació del Movistar Team.