
1. Nina: "Sóc actriu, cantant i ara empresària"
La popular intèrpret catalana inaugura un centre d'entrenament de la veu amb l'objectiu de conscienciar a tots els professionals de la comunicació.
2. Frit Ravich: alimentar l'èxit
La reconeguda empresa d'alimentació compleix 50 anys projectant un nou centre logístic i gestionant 4.000 comandes diàries.
3. Com fer màrqueting des de les trinxeres
Les promocions ben orientades i el màrqueting 'online' són les millors eines per arribar a un públic amb un consum cada vegada més reduït.
4. Barcelona, la quarta ciutat més creativa del món
El desenvolupament i disseny urbà, la infraestructura creativa i el talent emergent són els atributs més atractius.
5. Com convertir els clients en fans?
L'expert Salva López, professor de marquèting a Esade i assessor d'organitzacions, respon als lectors.
6. De campió del món de karate a dirigir una empresa
José María Torres ha passat de l'èxit esportiu a l'èxit empresarial amb una filosofia conreada en les arts marcials.
7. El 'personal shopper' immobiliari
Un nou concepte de professional, orientat de ple al comprador, agafa força dins el sector immobiliari.
8. "És inevitable que en una empresa hi hagi conflictes"
Elisabet Guitart i Diana Hermoso, mediadores de conflictes, expliquen el camí a seguir davant una problemàtica que pateix qualsevol organització.
9. Més enllà de les quotes: quan elles voten per a què ells manin
Article d'opinió de la sòcia i redactora de la revista Alternativas Económicas Mariana Vilnitzsky.
10. Catalunya: la barrera dels peatges
L'actual sistema de peatges penalitza les empreses catalanes pel greuge comparatiu amb la resta d'Espanya i també pels desequilibris dins del propi territori.