Tradedoubler ha anunciat l'obertura de la seva primera oficina a Barcelona en el districte de Poble Nou. La companyia, capdavantera en solucions tecnològiques i de màrqueting d'afiliació, pretén "expandir" les seves operacions i continuar creixent en un mercat clau com l'estatal.
I és que la nova oficina de Barcelona no només "reforça" la presència de Tradedoubler a Espanya, sinó que també facilita un punt de trobada "més accessible" per a alguns dels seus principals clients a Barcelona, entre els quals es troben empreses com a Casa Batlló, Grup Inditex, MediaMarkt, Vueling i Ametller Origen. L'equip de la nova oficina a Barcelona podrà oferir-los a partir d'ara un servei encara més personalitzat i eficient.
Barcelona s'ha consolidat com un important 'hub' tecnològic i digital a Europa, amb un creixement continuat en comerç electrònic
L'obertura de la nova oficina de Tradedoubler a Barcelona reflecteix el significatiu creixement del sector del màrqueting digital, en particular en l'àmbit de l'afiliació, així com l'auge del comerç electrònic a la ciutat en els últims anys. Barcelona s'ha consolidat com un important hub tecnològic i digital a Europa, amb un creixement continuat en comerç electrònic (ecommerce) i una creixent adopció de solucions de màrqueting digital per part d'empreses locals i multinacionals.
Tot plegat resulta un "entorn favorable" per Tradedoubler, ja que "brinda a aquestes empreses l'oportunitat de contribuir al desenvolupament del màrqueting digital a Catalunya i a la resta del país". "Aquest nou espai representa molt més que una ubicació física; és un símbol del nostre compromís continu amb l'excel·lència i la innovació en el servei als nostres clients", ha assegurat Soraya García, directora general de Tradedoubler Ibèria & Latam.