Vive la Moto Barcelona tanca la seva millor edició amb rècord de visitants

La tercera edició del saló presenta més de 50 novetats als més de 35.000 visitants que han passat per la fira

Més de 35.000 visitants han viscut el Vive la Moto | Cedida
Més de 35.000 visitants han viscut el Vive la Moto | Cedida

La tercera edició de Vive la Moto, el Saló de la Moto de Barcelona, posa punt i final a quatre dies de passió per les dues rodes al recinte de Montjuïc. A falta de poques hores per a la seva clausura, el certamen, organitzat per Fira de Barcelona i que compta amb el suport d'Anesdor i la implicació directa de les marques, preveu tancar amb més de 35.000 visitants que han pogut gaudir amb l'exhaustiva zona comercial, així com de les activitats, especialment les proves dinàmiques dels últims models.

Juntament amb la zona comercial, representada per 122 expositors i 400 marques que han presentat més de 50 novetats, Vive la Moto ha posat a disposició dels visitants un complet programa d'activitats, entre cursos de formació i seguretat viària, proves dinàmiques de vehicles, una zona de mototurisme, xerrades i taules rodones, simuladors de competició, exhibicions a càrrec de pilots professionals i una mostra de motos històriques.

L'àmplia zona expositiva, ubicada al Palau 8, i que ha inclòs a fabricants de ciclomotors, motocicletes, tricicles i quadricicles, i representants de les indústries auxiliar i aftermarket, ha registrat un bon ritme de contactes comercials, així com una intensa participació en la zona d'activitats.

Mototurisme i aventura

Així, especialment concorreguda ha estat la zona de proves de motos, feta en col·laboració amb les marques i el Servei Català del Trànsit. Se n'han realitzat més de 5.000, incloent els recorreguts exteriors i els tests pel circuit tancat als comandaments dels últims models i amb l'assistència de monitors professionals. Durant els quatre dies del saló, s'han posat més de 200 motos a disposició dels visitants.

També la nova zona dedicada al mototurisme, amb la presència d'agències de viatges especialitzades i una exposició de motos viatgeres que han acostat les seves experiències als visitants, juntament amb les xerrades dels aventurers, han recollit gran èxit entre els visitants.

Igualment, l'exposició del Museu Moto Bassella amb alguns dels exemplars més emblemàtics de la marca Bultaco, juntament amb els espais de personalització habilitats per les marques, han registrat una gran afluència en els quatre dies del certamen.

Més Informació
RBEWC i Primavera Sound s’associen per fusionar la música i el 'retail'
Pepe Jeans, H&M i Unilever, entre els assistents al RBEWC
Fins a 30.000 persones visiten el B-Travel
Avui et destaquem
Comentaris