Pepe Jeans, H&M i Unilever, entre els assistents al RBEWC

El congrés té per objectiu "donar veu a tot l'ecosistema del retail per transformar la innovació en un negoci real"

El Retail & Brand Experience World Congress vol influir en la innovació dels negocis | Cedida El Retail & Brand Experience World Congress vol influir en la innovació dels negocis | Cedida

Després que Ikea, Primark o Google fossins els primers a confirmar la seva assistència al Retail & Brand Experience World Congress (RBEWC) de Fira de Barcelona, ara també ho han fet Unilever, HOFF, Pepe Jeans, Grandi Stazioni Retail i H&M.

Més info: Les startups seran protagonistes a l'RBEWC

El congrés, que se celebrarà del 27 al 29 de maig al pavelló dos del recinte de Gran Via, té per objectiu "donar veu a tot l'ecosistema del retail per transformar la innovació en un negoci real". I ho faran reunint a experts en vendes minoristes i marques i alguns dels actors més disruptius del sector.

Les marques citades portaran com a ponents Alberto Baldán (Grandi Stazioni Retail), Angels Solan (Unilever Iberia), Eddie Mullon (Fashion GPS), Javier Figar (Pepe Jeans), Michael Kuchment (HOFF), Vanessa Alcalá (H&M) i Rebecca Verano (Reckitt Benckiser Iberia Health), entre d'altres.

Més informació
Ikea, Google i Primark primers confirmats del RBEWC
Fira de Barcelona celebrarà el 2019 un esdeveniment internacional sobre el retail
L'antropocentisme és el futur del 'retail'
Avui et destaquem
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?

El més llegit