
Vueling ha anunciat que recuperarà durant dos mesos i mig el vol directe entre Barcelona i Comiso, municipi ubicat a l'illa de Sicília, al sud d'Itàlia. La ruta estarà operativa entre el 4 de juliol i el 14 de setembre amb dos vols setmanals, que es realitzaran els divendres i els diumenges.
L'aerolínia del grup IAG ha decidit reactivar aquesta ruta per la popularitat creixent del municipi sicilià, considerat ideal per accedir a indrets com Ragusa, Modico o Noto. Amb la seva incorporació, serà la tercera població de Sicília amb una connexió directa amb la capital catalana, després de Palerm i Catània.
La recuperació del vol directe Barcelona-Comiso se suma a les cinc noves rutes que Vueling obrirà aquest estiu des de Barcelona. Dues d'elles són també amb Itàlia, a Rímini i Salern, mentre que les altres són amb Tivat (Montenegro), Essaouira (Marroc) i Tirana (Albània). A més, a partir del 18 de setembre, l'aerolínia també inaugurarà una nova connexió amb Còrdova.