Weglobeyou, la nova plataforma de Hotusa i Zip Zap Social

La nova societat dóna serveis de màrqueting digital turístic als hotels independents, però també a les cadenes hoteleres

L'acord definitiu de Hotusa i Zip Zap Social pel llançament de la societat ha estat possible després de l'èxit del llançament del projecte pilot | iStock L'acord definitiu de Hotusa i Zip Zap Social pel llançament de la societat ha estat possible després de l'èxit del llançament del projecte pilot | iStock

La plataforma de serveis per a hotels i cadenes, Hotusa Hotels i Keytel, ha decidit aliar-se amb Zip Zap Social, l'empresa de màrqueting digital, per crear weglobeyou, una nova societat amb l'objectiu de donar serveis de màrqueting digital turístic als hotels independents, però també a les cadenes hoteleres. L'acord definitiu per al llançament de la societat ha estat possible després de l'èxit del llançament del projecte pilot, segons han explicat les empreses en un comunicat: "El test ha culminat amb una trentena d'establiments amb el servei contractat i una elevadíssima ràtio de satisfacció". 

Borja Expósito, director general de weglobeyou i un dels socis de el projecte, ha afirmat que "la microsegmentació, com a estratègia per a la captació de clients, té un encaix perfecte en els hotels independents, ja que els permet arribar a el client que busquen, amb uns costos de captació molt inferiors als que suposa la forma tradicional d'abordar les inversions en màrqueting digital".

Per la seva banda, des Hotusa Hotels i Keytel han explicat que "per trobar un equilibri en l'estratègia de vendes entre el canal directe i la resta de la distribució, és molt important que l'hotel defineixi clarament el seu full de ruta i conegui molt bé els imports i l'abast de cada un dels canals. I, sens dubte, aquest camí és molt més fàcil de construir amb una adequada assessoria i un pla ben definit".

Més informació
Els fons d’inversió surten a caçar hotels
CaixaBank concedeix 942 MEUR al sector hoteler
Avui et destaquem
El més llegit