
14
d'Abril
de
2016
Act.
15
d'Abril
de
2016
Amazon ha dedicat per primera vegada en els seus 20 anys d'història una jornada sencera a explicar als avis dels seus treballadors en què consisteixen les professions dels seus néts. Descobrir què passa darrere del clic o el que seria el dia a dia d'un traffic manager, un in-stock manager, un enginyer de programari o d'un e-mail specialist ja no els sonarà tan estrany.
Davant l'anomenada escletxa digital generacional, Amazon va decidir convidar divendres 8 d'abril a la seva seu de Madrid pares i avis. El motiu és que van detectar que molts dels joves del sector del comerç electrònic no sabien com explicar a la gent gran quina és exactament la seva feina.
Durant la visita se'ls ha mostrat des de com es gestionen els 125 milions de productes a Amazon.es fins a com es preparen les comandes per als clients. Els participants també han visitat el nou Tech Hub que la companyia acaba de crear a Madrid, on ara treballen 40 enginyers que desenvolupen noves funcionalitats per Amazon Business, el marketplace d'Amazon.com per a les empreses.
Segons Teresa Coelho, directora de Recursos Humans d'Amazon Spain, es va idear aquesta nova proposta quan es va constatar que sovint era molt difícil explicar a les famílies quines són les tasques diàries en una empresa tecnològica. "Vam voler que els avis dels nostres empleats comprovessin 'in situ' com la feina que fan els seus néts canvia radicalment la forma de comprar de milions de famílies de tot el món", ha afirmat.
Explicar la teva feina a la iaia
"La meva àvia no sap què explicar-li a les seves amigues quan els diu que la seva néta és Delivery Experience Manager", relata una treballadora a Coelho, per la qual cosa es va optar per organitzar un dia a l'empresa dedicat a descobrir als avis l'anomenada "màgia d'Internet".
És la primera vegada que Amazon, que té un equip de més de 1.000 persones a Espanya, organitza una iniciativa d'aquestes característiques. A l'esdeveniment van acudir-hi avis, la majoria octogenaris i alguns de fins a 93 anys, procedents de tot Espanya i, fins i tot, d'Alemanya i Portugal.
D'aquesta manera han pogut descobrir com treballen els seus néts a Amazon, des del centre logístic on es preparen els milers de comandes fins als equips tècnics que fan que Amazon.es funcioni, segons ha detallat l'empresa.
Segons l'estudi UDP Mayores, de gener del 2015, un 74,6% dels espanyols més grans de 65 anys no ha utilitzat mai Internet i dels que sí ho han fet, només un 39,2% ho ha fet per comprar.
Davant l'anomenada escletxa digital generacional, Amazon va decidir convidar divendres 8 d'abril a la seva seu de Madrid pares i avis. El motiu és que van detectar que molts dels joves del sector del comerç electrònic no sabien com explicar a la gent gran quina és exactament la seva feina.
Durant la visita se'ls ha mostrat des de com es gestionen els 125 milions de productes a Amazon.es fins a com es preparen les comandes per als clients. Els participants també han visitat el nou Tech Hub que la companyia acaba de crear a Madrid, on ara treballen 40 enginyers que desenvolupen noves funcionalitats per Amazon Business, el marketplace d'Amazon.com per a les empreses.
Segons Teresa Coelho, directora de Recursos Humans d'Amazon Spain, es va idear aquesta nova proposta quan es va constatar que sovint era molt difícil explicar a les famílies quines són les tasques diàries en una empresa tecnològica. "Vam voler que els avis dels nostres empleats comprovessin 'in situ' com la feina que fan els seus néts canvia radicalment la forma de comprar de milions de famílies de tot el món", ha afirmat.
Explicar la teva feina a la iaia
"La meva àvia no sap què explicar-li a les seves amigues quan els diu que la seva néta és Delivery Experience Manager", relata una treballadora a Coelho, per la qual cosa es va optar per organitzar un dia a l'empresa dedicat a descobrir als avis l'anomenada "màgia d'Internet".
És la primera vegada que Amazon, que té un equip de més de 1.000 persones a Espanya, organitza una iniciativa d'aquestes característiques. A l'esdeveniment van acudir-hi avis, la majoria octogenaris i alguns de fins a 93 anys, procedents de tot Espanya i, fins i tot, d'Alemanya i Portugal.
D'aquesta manera han pogut descobrir com treballen els seus néts a Amazon, des del centre logístic on es preparen els milers de comandes fins als equips tècnics que fan que Amazon.es funcioni, segons ha detallat l'empresa.
Segons l'estudi UDP Mayores, de gener del 2015, un 74,6% dels espanyols més grans de 65 anys no ha utilitzat mai Internet i dels que sí ho han fet, només un 39,2% ho ha fet per comprar.