
19
de Març
de
2014
Act.
19
de Març
de
2014
Dissenyada per al rellotge intel·ligent SmartWatch 2, Vueling i Sony s'uneixen per fabricar la primera targeta d'embarcament wearable. Gràcies a aquest projecte, els clients de la companyia aèria podran tenir en la nina tota la informació dels seus vols d'interès així com la targeta d'embarqui a través d'un codi de barres 2D. Aquesta tecnologia estarà disponible finals del mes de març en la Play Store de Google i en exclusiva per SmartWatch 2 de Sony.
Aquest projecte suposa un pas més en la voluntat de Vueling de liderar i oferir als seus clients una experiència completa i única de connectivitat coincidint amb l'anunci de la completa utilització dels dispositius mòbils durant totes les fases del vol, inclòs l'enlairament i l'aterratge. En breu, l'aerolínia presentarà també nous serveis tecnològics Premium.
Per a Samuel Lacarta, director de IT de Vueling, "aquest és un nou repte aconseguit", el qual s'uneix l'esforç de la companyia per desenvolupar "solucions tecnològiques que millorin l'experiència de vol dels nostres clients", apunta. En paraules de Sandra López de Santiago, directora de màrqueting de Sony Mobile Espanya, aquest acord (pel qual incorporen una nova funcionalitat a l'ecosistema d'aplicacions del Smartwatch 2), és "un exemple més de l'aposta de Sony per la innovació i de la cada vegada major importància que tenen els wearables per facilitar la vida al consumidor".
Interacció amb Bluetooth
El SmartWatch 2 amplia l'experiència Android i ofereix noves experiències de comunicació, permetent la interacció amb l'smartphone a través de Bluetooth. Sony, pioner des de fa uns anys al mercat dels wearables, amplia l'ecosistema d'apps i permet portar-ho a totes parts, essent resistent a l'aigua, accessible a totes les notificacions des de missatges de text, correu electrònic, calendari, registre de trucades, Facebook, Twitter i Gmail, entre d'altres.
Disponible en una gamma àmplia de corretges de colors i de diversos materials com a cuir o metall, el preu és de 189 €. Vueling lidera amb aquesta aposta els avanços tecnològics del sector aeri.
Aquest projecte suposa un pas més en la voluntat de Vueling de liderar i oferir als seus clients una experiència completa i única de connectivitat coincidint amb l'anunci de la completa utilització dels dispositius mòbils durant totes les fases del vol, inclòs l'enlairament i l'aterratge. En breu, l'aerolínia presentarà també nous serveis tecnològics Premium.
Per a Samuel Lacarta, director de IT de Vueling, "aquest és un nou repte aconseguit", el qual s'uneix l'esforç de la companyia per desenvolupar "solucions tecnològiques que millorin l'experiència de vol dels nostres clients", apunta. En paraules de Sandra López de Santiago, directora de màrqueting de Sony Mobile Espanya, aquest acord (pel qual incorporen una nova funcionalitat a l'ecosistema d'aplicacions del Smartwatch 2), és "un exemple més de l'aposta de Sony per la innovació i de la cada vegada major importància que tenen els wearables per facilitar la vida al consumidor".
Interacció amb Bluetooth
El SmartWatch 2 amplia l'experiència Android i ofereix noves experiències de comunicació, permetent la interacció amb l'smartphone a través de Bluetooth. Sony, pioner des de fa uns anys al mercat dels wearables, amplia l'ecosistema d'apps i permet portar-ho a totes parts, essent resistent a l'aigua, accessible a totes les notificacions des de missatges de text, correu electrònic, calendari, registre de trucades, Facebook, Twitter i Gmail, entre d'altres.
Disponible en una gamma àmplia de corretges de colors i de diversos materials com a cuir o metall, el preu és de 189 €. Vueling lidera amb aquesta aposta els avanços tecnològics del sector aeri.