
04
d'Agost
de
2014 - 05:30
Tot i no ser especialment popular a casa nostra, SnapChat és una aplicació de missatgeria instantània amb una gran penetració en altres mercats, com ara l'americà. De fet, gegants com Google o Facebook han intentat, en el passat, adquirir la companyia sense èxit.
El tret diferencial en relació a Whatsapp o Telegram és que es basa únicament en l'enviament d'imatges o vídeos amb una data de caducitat que, passat el temps indicat, s'esborren automàticament del telèfon del destinatari.
Ara, Instagram, l'altre gran jugador en el sector de les xarxes socials, que ja va ser adquirit per Facebook l'any 2012 per 1.000 milions de dòlars, presenta Bolt, la seva aposta per intentar fer ombra a Snapchat.
L'aplicació, que de moment està en fase de proves i només es pot descarregar a Singapur, Sud Àfrica i Nova Zelanda (països seleccionats pel seu elevat ús d'Instagram) basa la seva proposta de valor enfront de SnapChat en la seva senzillesa i velocitat d'ús.

Per enviar un Bolt, n'hi ha prou amb tocar el destinatari, disparar la foto o vídeo i deixar anar el botó per enviar. A més, si ens penedim de l'enviament, disposem d'uns segons per fer servir la funcionalitat shake to unsend, que cancel·la l'enviament sacsejant el mòbil.
Tot i el disseny modern, l'aparent facilitat d'ús i el paraigua d'Instagram, Bolt ho té realment complicat, ja que de la mateixa manera que ha passat amb els diferents competidors de Whatsapp, aconseguir que un usuari canviï de sistema de missatgeria és pràcticament impossible si no ho fan la resta dels seus contactes.
El tret diferencial en relació a Whatsapp o Telegram és que es basa únicament en l'enviament d'imatges o vídeos amb una data de caducitat que, passat el temps indicat, s'esborren automàticament del telèfon del destinatari.
Ara, Instagram, l'altre gran jugador en el sector de les xarxes socials, que ja va ser adquirit per Facebook l'any 2012 per 1.000 milions de dòlars, presenta Bolt, la seva aposta per intentar fer ombra a Snapchat.
L'aplicació, que de moment està en fase de proves i només es pot descarregar a Singapur, Sud Àfrica i Nova Zelanda (països seleccionats pel seu elevat ús d'Instagram) basa la seva proposta de valor enfront de SnapChat en la seva senzillesa i velocitat d'ús.

Per enviar un Bolt, n'hi ha prou amb tocar el destinatari, disparar la foto o vídeo i deixar anar el botó per enviar. A més, si ens penedim de l'enviament, disposem d'uns segons per fer servir la funcionalitat shake to unsend, que cancel·la l'enviament sacsejant el mòbil.
Tot i el disseny modern, l'aparent facilitat d'ús i el paraigua d'Instagram, Bolt ho té realment complicat, ja que de la mateixa manera que ha passat amb els diferents competidors de Whatsapp, aconseguir que un usuari canviï de sistema de missatgeria és pràcticament impossible si no ho fan la resta dels seus contactes.