• Innovació
  • Casio presenta una càmera per fer-se 'selfies'

Casio presenta una càmera per fer-se 'selfies'

VIAempresa presenta la nova càmera de Casio, dissenyada exclusivament per fer fotografies d'un mateix

El nou 'gadget' té al públic femení com a objectiu.
El nou 'gadget' té al públic femení com a objectiu.
quico domingo
Soci i director de Mortensen
10 de Desembre de 2014 - 05:30
Act. 30 de Març de 2015 - 16:36
Els selfies estan de moda, d'això no n'hi ha cap dubte. Només cal passejar pel carrer una estona per veure grups de joves, i no tan joves, estirant el braç fins a l'extrem, amb el telèfon mòbil a la mà i posant el seu millor somriure mentre miren a l'infinit i disparen una instantània.

Tan lluny ha arribat aquesta moda que fins i tot s'estan començant a vendre en botigues d'electrònica, tubs telescòpics amb disparador incorporat, molt populars en països asiàtics, que permeten col·locar-hi la càmera en un extrem i disparar la imatge sense necessitat d'estirar els braços.

Ara, la companyia d'electrònica japonesa Casio acaba de presentar un nou model de càmera, la Exilim MR1 dissenyada específicament per a fer-se fotografies d'un mateix i el públic femení com a objectiu.

El primer que crida l'atenció d'aquesta peculiar càmera és que, aparentment, no té objectiu. En el seu lloc, hi ha un gran mirall darrere del qual s'amaga la lent que permet a l'usuari veure-s'hi reflectit abans de disparar la instantània.



La càmera, de 14 megapíxels, connectivitat Wi-Fi i una pantalla de 2,7 polzades, incorpora un mode de captura d'imatge anomenat "Make-up mode" que, com el seu nom indica, permet fer fotografies simulant que l'usuari s'ha maquillat. D'aquesta manera, qualsevol pot modificar el seu to de pell per tal de semblar més o menys bronzejat, o disposar d'una opció per eliminar imperfeccions sense necessitat de tenir cap coneixement d'eines de retoc d'imatge.

A més, la Exilim MR1 disposa d'aplicacions mòbils gratuïtes per a iOS i Android que permeten veure les imatges capturades en temps real i compartir-les a les principals xarxes socials.

El dispositiu, disponible en blanc, rosa o verd, de moment només pot adquirir-se a Hong-Kong a un preu de venda que ronda els 330 dòlars.