
24
de Gener
de
2017
Els comerços de proximitat ja poden introduir-se als nous canals digitals de venda d'una manera àgil i senzilla amb Chopit, una aplicació mòbil en la qual els comerços poden publicar directament les seves ofertes de manera completament gratuïta. Funciona com un aparador digital 24 hores al dia i 7 dies a la setmana, i aquí els comerços poden incloure les seves ofertes en menys d'un minut, publicant una fotografia dels productes que desitgin i indicant-ne el preu i la descripció.
Els compradors tenen la possibilitat de contactar amb el comerciant mitjançant un xat, per poder resoldre qualsevol dubte o sol·licitar més informació sobre els productes, i finalment acostar-se a la botiga per adquirir el producte, valorant el model de compra tradicional: el tracte personalitzat, la confiança o poder veure i tocar els productes abans d'adquirir-los.
Per a la seva posada en funcionament, Chopit ha assolit una primera ronda de finançament de 300.000 euros, en la que han participat emprenedors d'èxit i business angels. Xavier Comas, cofundador de l'empresa juntament amb Alfredo Iglesias, explica que "aquesta inversió servirà per desenvolupar noves funcionalitats que potencien l'experiència de compra i per captar noves botigues i usuaris compradors".
La startup té previst llançar a Madrid i altres ciutats espanyoles durant el 2017 i facilitar la compra directa a través de l'app per a aquelles botigues que ho desitgin. Tanmateix, a Barcelona l'app ha tingut una bona acollida entre el comerç, comptant ja amb més de 600 botigues que han publicat més de 6.000 ofertes en categories tan variades com moda, llar i decoració, electrònica, esports, joieria o mascotes.
L'aplicació compta també amb més de 5.000 descàrregues en les seves versions Android i iOS.
Els compradors tenen la possibilitat de contactar amb el comerciant mitjançant un xat, per poder resoldre qualsevol dubte o sol·licitar més informació sobre els productes, i finalment acostar-se a la botiga per adquirir el producte, valorant el model de compra tradicional: el tracte personalitzat, la confiança o poder veure i tocar els productes abans d'adquirir-los.
Per a la seva posada en funcionament, Chopit ha assolit una primera ronda de finançament de 300.000 euros, en la que han participat emprenedors d'èxit i business angels. Xavier Comas, cofundador de l'empresa juntament amb Alfredo Iglesias, explica que "aquesta inversió servirà per desenvolupar noves funcionalitats que potencien l'experiència de compra i per captar noves botigues i usuaris compradors".
La startup té previst llançar a Madrid i altres ciutats espanyoles durant el 2017 i facilitar la compra directa a través de l'app per a aquelles botigues que ho desitgin. Tanmateix, a Barcelona l'app ha tingut una bona acollida entre el comerç, comptant ja amb més de 600 botigues que han publicat més de 6.000 ofertes en categories tan variades com moda, llar i decoració, electrònica, esports, joieria o mascotes.
L'aplicació compta també amb més de 5.000 descàrregues en les seves versions Android i iOS.