Elevate, la nova eina de LinkedIn 

La nova eina de la plataforma pretén recomanar contingut de qualitat als empleats per tal que generin trànsit cap a l'empresa

L'eina ofereix contingut rellevant als seus usuaris mitjançant LinkedIn Pulse i Newsle
L'eina ofereix contingut rellevant als seus usuaris mitjançant LinkedIn Pulse i Newsle
quico domingo
Soci i director de Mortensen
20 d'Abril de 2015
Segons un estudi realitzat per la mateixa xarxa social de negocis LinkedIn, el contingut compartit a les xarxes socials per part dels empleats d'una empresa és considerat molt més interessant que aquella informació que es publica des dels perfils oficials de la companyia.

Si és així, per què les empreses no fomenten que els seus treballadors generin i comparteixin contingut? Segons LinkedIn, perquè no existeixen les eines adequades. 

I per aquest motiu han creat Elevate, una aplicació per iOS, Android i ordinadors que es proposa augmentar la visibilitat dels empleats en diferents xarxes socials per tal que aquesta activitat generi visites per a la companyia per a la qual treballen.



Per aconseguir-ho, l'eina s'encarregarà d'oferir contingut rellevant als seus usuaris mitjançant LinkedIn Pulse i Newsle, dos agregadors de contingut comprats per LinkedIn en el passat. I conscients de la importància de l'ego, Elevate oferirà estadístiques detallades sobre l'acollida que ha tingut el material publicat. A més, aquestes estadístiques seran accessibles per a les empreses, de manera que puguin veure quina quantitat de visites els han arribat gràcies a la informació compartida pels seus treballadors.

Ara per ara, Elevate només admet compartir contingut a la mateixa LinkedIn i a Twitter, tot i que esperen afegir més xarxes socials en un futur.

Per accedir-hi, de moment, cal una invitació tot i que els seus creadors asseguren que estarà disponible per a tothom el tercer trimestre d'aquest mateix 2015.